حذف امضاهای طلایی مبارزه با رانت و  فساد است

امام‌ جمعه چادگان با اشاره به حذف قانون امضاهای طلایی توسط مجلس، گفت: اجرای قانون امضاهای طلایی مبارزه سیستمی و ریشه‌ای با فساد است و به تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سید محمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با تبریک بعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، اظهار کرد: بعثت زمانی اتفاق می‌افتد که جاهلیت در جامعه به اوج رسیده باشد و پیامبر اسلام در بین دو جاهلیت مبعوث شد.

وی افزود: اکنون جامعه جهانی در اوج جاهلیت و اعتقادات و باورهای غیر اخلاقی و سبک زندگی لاکچری و خلاف ارزش‌ها است و دامن‌گیر کشور نیز شده است که با ظهور و بعثت مهدی (عج) فروپاشی خواهند شد.

امام‌جمعه چادگان با تأکید بر کاهش مصرف آب در بحث خانه تکانی‌ها، افزود: با توجه به کاهش بارندگی‌ها زیاد مصرف کردن آب اسراف است و تصور برخی در گفتن پرداخت آب‌بها اشتباه است.

وی با تأکید بر تعیین تکلیف مدیران دولتی با حکم ابقاء یا وداع، گفت: در ماه اسفند سران سه قوه بگویند در تحقق شعار سال چه اقداماتی انجام دادند، تحقق شعار سال نباید تنها در سربرگ ادارات نوشته شود.

بنی‌جمالی با اشاره به حذف قانون امضاهای طلایی توسط مجلس، گفت: اجرای این قانون پایان دادن به رانت و رشوه دادن و مبارزه سیستمی و ریشه‌ای با فساد است، صدور مجوز از طریق الکترونیکی به تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها کمک می‌کند.

وی افزود: درگاه الکترونیکی مانع سلیقه‌ای عمل کردن در صدور مجوز می‌شود، و مسئولان دولتی نیز ملزم به پاسخگویی می‌شوند تا کسی جرأت نکند در مطالبه‌گری خبرنگار به او بگوید در دهانت می‌زنم.

کد خبر 557954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.