لزوم مقاومت تیم مذاکره کننده ایران در برابر آمریکا

امام‌ جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه می‌طلبد تیم مذاکره کننده ایران در برابر آمریکا مقاومت کند، گفت: همدلی و همراهی با یکدیگر و دوری جستن از اختلافات سیاسی موجب پیشرفت شهرستان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین میاندشت، اظهار کرد: اگر دشمن در جبهه تبیین شکست بخورد خسارتش بیشتر از میدان‌های نظامی است و بر عکس اگر در جبهه تبیین شکست بخوریم به فرهنگ و اقتصاد کشور خسارت وارد می‌شود.

وی ادامه داد: مبارزه با جاهلیت در عصر کنونی مهم است و موجب شکست دشمنان اسلام می‌شود، لذا باید با روشنگری در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کرد تا استمرار انقلاب عقیم نماند.

امام‌جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد گرد و غبار است تا پیشرفت‌های انقلاب دیده نشود و در این برهه تبیین برای غبارزدایی است تا مردم و جوانان در جریان روند انقلاب قرار گیرند. سفره انقلاب اسلامی برای عالم پهن شده است و راهی به جز مقاومت نیست، تیم مذاکره کننده ایران در برابر آمریکا مقاومت کند تا نتیجه خوبی حاصل شود.

وی با تأکید بر شکوفا شدن استعداد جوانان، افزود: انقلاب نیاز به تربیت نیروهای هم‌تراز با انقلاب دارد، زیرا تاریخ انقلاب به شرط تربیت صحیح دست جوانان می‌افتد.

اسکندری با قدردانی از نیروهای بسیجی شهرستان شرکت کننده در گشت رضویون، گفت: همدلی و همراهی با یکدیگر و به دور از اختلافات سلیقه‌ای موجب پیشرفت شهرستان خواهد شد.

کد خبر 557944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.