پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته‌ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "آخرین جزئیات بودجه سال آینده شهرداری اصفهان"، "شهر همگرا؛ از نظریه تا عمل"، "چهارباغ ناتمام"، "صدور پروانه دو مرحله‌ای ساختمان در ۵ منطقه اصفهان"، "پیام تسلیت شهردار اصفهان در پی درگذشت استاد رحیم جامی"، "تخصیص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای محلات مصلی و حصه"، "حمله سگ ولگرد به کودک خردسال در محله محمودآباد اصفهان"، "بازنگری ضوابط معماری و شهرسازی شهر اصفهان"، "دموکراسی و مشارکت مردمی؛ اساس مدیریت شهری در لایپزیگ"، ۹ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

آخرین جزئیات بودجه سال آینده شهرداری اصفهان

"آخرین جزئیات بودجه سال آینده شهرداری اصفهان" در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت.

در نخستین روز اسفندماه سال جاری بودجه پیشنهادی ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان با مبلغ ۱۳ هزار و ۴۹۳ میلیارد تومان پس از بررسی با حضور کارشناسان و نخبگان اصفهان، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تصویب شد.

شهر همگرا؛ از نظریه تا عمل

"شهر همگرا؛ از نظریه تا عمل" از جمله خبرهای پرمخاطب در کلانشهرهای ایمنا بود.

"شهر همگرا یک رویکرد جامع و فراگیر برای توسعه شهری پایدار است که از سال ۲۰۱۰ به عنوان یک ابزار حمایتی برای شهرهای کشورهای مختلف در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در گفت‌وگو با وحید مهدویان، دکترای شهرسازی دانشگاه هنر و معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان، مفاهیم شهر همگرا و تحقق آن در جهانشهر اصفهان بررسی شد.

چهارباغ ناتمام

"چهارباغ ناتمام" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

چهارباغ" معبری متفاوت در قلب شهر اصفهان که طی سال‌ها دستخوش تغییرات گسترده کالبدی، اجتماعی و اقتصادی بوده و تصمیمات و سیاستگذاری‌های متفاوت مدیران، برنامه‌ریزان، طراحان و معماران را بر چهره و کالبد خود دیده است. در گفت‌وگو با حمیدرضا نیلی، کارشناس شهرسازی و معماری بخشی از مشکلات و آسیب‌های محور تاریخی چهارباغ را بررسی کردیم.

صدور پروانه دو مرحله‌ای ساختمان در ۵ منطقه اصفهان

"صدور پروانه دو مرحله‌ای ساختمان در ۵ منطقه اصفهان" یکی دیگر از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

امید علی‌اصغری‌ثانی، مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: در کمتر از یک ماه آینده صدور پروانه ساختمانی در مناطق شهرداری، وارد فاز جدیدی از تغییرات ساختاری در راستای تسریع در صدور گواهی خواهد شد.

پیام تسلیت شهردار اصفهان در پی درگذشت استاد رحیم جامی

"پیام تسلیت شهردار اصفهان در پی درگذشت استاد رحیم جامی" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان به مناسبت درگذشت استاد رحیم جامی ذاکر اهل بیت، پیام تسلیتی صادر کرد.

تخصیص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای محلات مصلی و حصه

"تخصیص ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای محلات مصلی و حصه" هم نظر مخاطبان ایمنا را به خود جلب کرد.

داوود بحیرایی، مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر بودجه‌های جاری، ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار ویژه طرح محله‌محوری برای محلات مصلی و حصه تخصیص یافته است.

حمله سگ ولگرد به کودک خردسال در محله محمودآباد اصفهان

"حمله سگ ولگرد به کودک خردسال در محله محمودآباد اصفهان" نیز از پربازدید ترین‌های کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

مجتبی اکبری، رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از حمله یک سگ ولگرد به کودک خردسال اصفهانی در محله محمودآباد خبر داد و گفت: همجواری این محله با منطقه صنعتی محمودآباد، استفاده کارگاه‌های صنعتی از سگ‌های نگهبان و بی‌ضابطه بودن زاد و ولد آنها در منطقه صنعتی، باعث تهدید امنیت ساکنان محلات مجاور شده است.

بازنگری ضوابط معماری و شهرسازی شهر اصفهان

"بازنگری ضوابط معماری و شهرسازی شهر اصفهان" هم مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

احسان خیام‌باشی، رئیس دبیرخانه دائمی شهر اسلامی اصفهان گفت: بازنگری ضوابط معماری و شهرسازی شهر اصفهان بر اساس شاخص‌های شهرسازی و معماری اسلامی ایرانی انجام شده است.

دموکراسی و مشارکت مردمی؛ اساس مدیریت شهری در لایپزیگ

"دموکراسی و مشارکت مردمی؛ اساس مدیریت شهری در لایپزیگ" نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته بود.

بورکهارد یونگ، شهردار لایپزیگ از کلان‌شهرهای ایالت فدرال زاکسن در شرق آلمان، مدعی شده است که دموکراسی و مشارکت مردمی در رأس اصول مدیریت شهری وی قرار دارد.

کد خبر 557892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.