با قدرت و تا زمانی که مردم بخواهند شهردار کنگ خواهم ماند

شهردار کنگ امشب در نشست با جمعی از خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ساله خود در سمت شهردار شهر جهانی کنگ، به تشریح ماجرای استعفای خود پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایوب زارعی در پاسخ به حواشی ایجاد شده اخیر در خصوص استعفایش، امشب در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: اعلام استعفای بنده به صورت رسمی نبوده است.

وی افزود: استعفای من بعد از برگشت از یک مأموریت اداری و در نهایت خستگی ناشی از بی مهری‌ها، سنگ‌اندازی‌ها و بی انصافی‌ها، اقدام به ارسال استعفای خود برای یکی از بستگان و یکی از اعضای شورای شهر کردم که به اشتباه در فضای مجازی و در قالب استوری منتشر شد.

شهردار کنگ خاطرنشان کرد: خستگی روزمره ناشی از کار، فشار زیاد کاری، سنگ‌اندازی و موانع‌تراشی برای توسعه شهر موجب خستگی بیشتر من شد که با تماس یکی از دوستان و پی بردن به این اشتباه، استوری را به سرعت پاک کردم با این وجود پخش آن در فضای مجازی نگرانی‌های به وجود آورد.

زارعی ادامه داد: با قدرت و تا زمانی که بتوانم و مردم بخواهند شهردار کنگ خواهم ماند.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص پیام شهردار کنگ برای مردمی که در حمایت او و پس از انتشار استعفای غیر رسمی در فضای مجازی در مقابل شهرداری این شهر تجمع کردند، گفت: قدردان محبت‌ها و حمایت‌های همه مردم هستم و از همه همکارانم، مسئولان شهر و استان و عزیزان در سطح ملی تشکر می‌کنم و قدرانشان هستم و همین محبت‌ها سنگ‌اندازی‌ها، مانع تراشی‌ها و تخریب‌ها را برایم تحمل‌پذیر می‌کند.

کد خبر 557884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.