دانلود سریال جیران قسمت سوم ( قسمت 3 جیران ) کامل نسخه اصلی

دانلود سریال جیران قسمت سوم ۳ قانونی به کارگردانی حسن فتحی، دانلود قسمت سوم سریال جیران با حجم نیم رایگان و کیفیت عالی ، دانلود قسمت 3 جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیم بهاء.

به گزارش ایمنا سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. حسن فتحی در آخرین عاشقانه خود این بار به سراغ داستانی تاریخی و واقعی رفته و روایتگر دلدادگی سلطان قاجار به سوگلی محبوبش است. که برای دانلود قسمت سوم ۳ سریال جیران که این هفته جمعه در تاریخ ۶ اسفند ساعت ۸ صبح منتشر می شود را می توانید دریافت کنید.

داستان سریال جیران

داستان در مورد ناصرالدین شاه قاجار است که در قسمت های قبل دیدیم که شاه عاشق دختری شده که او را جیران می نامد و از طرفی جیران نیز عاشق پسری دیگری است و دربار شاهنشاهی برای خواستگاری جیران به روستای آنها آمده اند و باید ببینیم در این قسمت واکنش او چیست؟ پس بدون معطلی برای دانلود این قسمت اقدام کنید.

********************

برای دانلود سریال جیران قسمت سوم ۳ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود قسمت سوم ۳ سریال جیران

********************

بهترین دیالوگ های قسمت قبل سریال جیران

شاه: شکار زنده طبیعتش تقلاست. برای همین گوشتش لذیذه. شکارچی ولی صبرش زیاده. صدراعظم: در ایل قاجار اول درسی که به پادشاه می‌دن تزویره! مهدعلیا: شاه که دوباره شاه شد، حرم که دوباره حرم شد، ببینم کی می‌خواد پشت چشم نازک کنه برای مهدعلیا. گلین خاتون: کمینه رم شما لقمه گرفتید برای قبله عالم. شاه اگر دل به لقمه مادر می‌داد که غمی نداشت گلین؛ لقمه اول بودم من. ازلقمه آخر نترسونید منو مادرجان. گلین خاتون: دنیا؟ دنیا جاییه که درد خروار خروار میاد، مثقال مثقال میره… شاه: علاج من دورباد و کورباد نیست. شاه: همیشه از نداشتن نیست که انسان حریص می‌شه من داشتم و حریص شدم. شاه: یک پادشاه همیشه تنهاست. بیرون خانه؛ تنها میان دشمن، داخل خانه؛ تنها میان زن‌ها. من همیشه تنها بودم. تنهاتر از هر رعیت عاشقی که تا حالا دیده‌ای. شاه: دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد. تاج الدوله: وقت تدبیر نیست مادرجان. اتفاقاً وقت تشویشه. وقت تشویشه تا روزی که خطبه ولیعهدی معین پسرم خونده بشه؛ از فرداش توقع تدبیر کنید از من.

دانلود سریال جیران قسمت سوم ( قسمت 3 جیران ) کامل نسخه اصلی

بازیگران سریال جیران قسمت ۳ سوم

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی

نظر برخی کاربران در مورد قسمت سوم جیران

· کدوم دختر تو اون دوران اونم دختر روستایی با این ادبیات صحبت میکرده؟؟؟؟

· وای من دارم می بینم یعنی اون تیکه کل کل شاه و جیران عالی بود عاشق زوجشون شدم خیلیی این قسمت خوبه

· این قسمت عالی تر از قسمت قبل بود سکانس های دربار خیلی قشنگ بود مطمئنم هرچی جلوتر میریم داستان قشنگ تر و مهیج تر میشه

· این قسمت عالی تر از قسمت اول بود و موتور داستان تازه داره شروع میشه و شخصیت ها تازه دارن معرفی و شکل داده میشن و فضاسازی به نحو احسن و باور پذیر انجام شده، مگه میشه یه دقیقه از ساخته استاد فتحی به قلم شیوای خودش و احسان جوانمرد رو که با تاریخ و خیال آمیخته و جذاب شده رو دید و بی تاب و منتظر دقیقه و قسمت بعدی نموند و شوق و ذوق و توقعت بیشتر از قبل نشه

· یه فرقی که این سریال با سریالهای دیگه داره اینه که سریالهای دیگه صرفاً واسه تبلیغ سیگار ساخته شده ولی این سریال نه

· خوبه رعنا آزادی ور اومد چقدر بازیش خوب بود

· حس میکنم یکسری اصلاً سریالو تماشا نمیکنن اما با علم غیبی که دارن میان میگن دیالوگ ها امروزین، آخه کجای گفتگو بین آدم های دربار یا حتی شاه و جیران امروزی بود؟! ما الان اینطوری حرف می‌زنیم

· موندم چرا بعضیا میگن افتضاح بود..خیلیم عالیه شاید بهتر نباشه اما بدم نیست از خیلی سریالا مثل زخم کاری بهتره..این سریال خیلی افتضاح بود

سریال خاتون

داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. برای دانلود قسمت ۱۷ سریال خاتون اینجا کلیک کنید.

جیران قسمت ۳

وجود بازیگران توانا فاکتور دیگری است که سبب شده تا این سریال جذابیت بیشتری به خود بگیرد. این اثر دارای ترکیب بازیگران مطرح فراوانی است که باعث شده تا به‌عنوان یکی از پربازیگرترین آثار شبکه نمایش خانگی تلقی شده و آن را از دیگر آثار متمایز نماید.

مریلا زارعی در نقش مادر ناصرالدین‌شاه (مهدعلیا) در سریال جیران

مریلا زارعی در دومین حضور خویش در شبکه نمایش خانگی در نقش مادر ناصرالدین‌شاه (مهدعلیا) جلوی دوربین حسن فتحی قرار می‌گیرد. زارعی پیش‌ازاین تجربه بازی در سریال مانکن را در شبکه نمایش خانگی داشته است. وی همچنین در فیلم سینمایی «کیفر» با حسن فتحی همکاری داشته است.
ملک جهان خانم ملقب به مهدعلیا همسر محمدشاه و مادر ناصرالدین شاه قاجار بود، او از مهمترین چهره‌های درباری آن دوره محسوب می شود که به تحریک او میرزا تقی‌خان امیرکبیر از مقام صدارت اعظم برکنار و کشته شد.

مجاز دانلود مرجع دانلود قانونی سریال های شبکه نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود سریال جیران قسمت سوم ۳ دعوت می کند.

کد خبر 557857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.