عصرانه خبری شهرهای ایران در پنجم اسفندماه

در این بسته خبری از بازسازی ۱۹ دستگاه اتوبوس فرسوده شاهین‌شهر تا احیا و مرمت مصلای تاریخی سبزوار و تعیین تکلیف نیروهای شاغل در شهرداری اردبیل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تعیین تکلیف نیروهای شاغل در شهرداری اردبیل

محمود صفری، شهردار اردبیل از تعیین تکلیف شدن تمام نیروهای شرکتی، فصلی و حجمی شاغل در شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: هماهنگی لازم با معاون منابع انسانی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در مسیر رفع موانع تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری اردبیل نیز انجام شده است.

احیا و مرمت مصلای تاریخی سبزوار

موسی رجب‌زاده، شهردار سبزوار گفت: مرمت و احیای مصلای قدیمی سبزوار از بناهای عهد سربداران این شهرستان که در ردیف آثار نفیس تاریخی کشور قرار دارد، به شهرداری این شهر سپرده شد.

آغاز نهضت آسفالت در خرمشهر

اکیپ‌های شبانه آسفالت در خرمشهر پس از سال‌ها به همت شهرداری خرمشهر تشکیل شد.

انجام ۱۲۱ عملیات توسط آتش‌نشانان بجنورد

محمد حسن صحراگرد، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد از اعزام مأموران این مرکز به ۱۲۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات شهروندان طی بهمن ماه امسال خبر داد و گفت: بیشترین آمار نجات یافتگان کماکان مربوط به حوادث آسانسور و حبس شدگی در اماکن مختلف بوده است.

استقرار خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی قزوین در نقاط پرتردد شهر

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: به منظور افزایش سرعت عمل در خدمت‌رسانی به شهروندان و رسیدن به موقع به محل حریق و حوادث احتمالی، خودروهای عملیاتی آتش‌نشانی قزوین در نقاط پرتردد و پر ترافیک سطح شهر مستقر هستند.

بودجه پیشنهادی شهرداری یان‌چشمه

عبدالرضا نصیریان، شهردار شهر یان‌چشمه گفت: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری پنج میلیارد تومان است.

بازسازی ۱۹ دستگاه اتوبوس فرسوده شاهین‌‎شهر

سعید ابریشمی راد، شهردار شاهین‌شهر گفت: بازسازی ۱۹ دستگاه اتوبوس فرسوده سازمان مدیریت حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر با هفتاد میلیارد ریال اعتبارات دولتی و شهرداری آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود این تعداد دستگاه تا نیمه اول سال آینده به ناوگان حمل و نقل شهری بازگردد.

تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری طاقانک

داوود امیری، شهردار شهر طاقانک گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که در نهایت تصویب شد.

تکاپوی شهرداری بجنورد در فضاسازی شهر

سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد با آماده‌سازی پرچم، ریسه و ساتن و بنرهای مناسب عید شعبان و مبعث به فضاسازی شهر در استقبال از اعیاد پیش رو پرداخت.

کد خبر 557832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.