تشکیل کمیته صیانت از حقوق شهروندی

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: کمیته صیانت از حقوق شهروندی ذیل کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر تشکیل شد.

محمدحسن پرآور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص صیانت از حقوق شهروندی، اظهار کرد: طرح صیانت از حقوق شهروندی مورد موافقت و تصویب شورای اسلامی شهر در جلسات پیشین قرار گرفته است، این طرح به تصویب کمیته تطبیق رسیده و ذیل کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: کمیته صیانت از حقوق شهروندی آماده دریافت مسائل شهری شهروندان است و در این خصوص وظیفه نظارتی خود را انجام خواهد داد، شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف و یا سوء استفاده احتمالی در مسائل مختلف شهری مراتب را به این کمیته ارجاع دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول در خصوص استخدام افراد در شهرداری اضافه کرد: شورای اسلامی شهر به طور قطع بر عملکرد شهرداری در این مورد نیز نظارت دارد و در صورت نیاز پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به وظیفه نظارتی شورای اسلامی شهر تصریح کرد: شورای اسلامی شهر نظارت کامل در چهارچوب قانون را وظیفه خود می‌داند و بر اساس موارد ذکر شده در قانون تمام موارد را رصد می‌کند.

پرآور با اشاره به مشکل افت فشار آب در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطق تازه ساخت و توسعه‌یافته، ادامه داد: مردم نسبت به این افت فشار اعتراض دارند که لازم است آبفا نسبت به رفع این مشکل اقدام کند تا اگر خطوط انتقال آب، قدیمی و کوچک است، باید ارتقا یابد و خدمات به صورت بهینه در اختیار شهروندان قرار گیرد، چرا که شهروندان وجه آن را پرداخت کرده‌اند.

وی با اشاره به تیراندازی‌های اخیر در مراسم‌های مختلف عزا و عروسی در برخی مناطق شهر دزفول، تاکید کرد: این تیراندازی‌ها باعث آسیب‌های جسمی و روحی به شهروندان می‌شود؛ لذا انتظار می‌رود نیروی انتظامی بیش از پیش با این معضل برخورد کند، امیدواریم با در نظر گرفتن تدابیر لازم شاهد تکرار این تیراندازی‌ها در مراسم نباشیم.

کد خبر 557673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.