همه فعالان حوزه گردشگری برای استقبال از نوروز آماده هستند

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه همه فعالان حوزه سفر و گردشگری برای استقبال از نوروز آماده هستند، گفت: ماهیت سفر این است که حال مردم عوض شود، اکنون مردم حال خوبی ندارند و سفر فرصتی است تا حال مردم خوب شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از میراث‌آریا، سیدعزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی روز چهارشنبه - چهارم اسفندماه - در پنجاهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که در سالن فجر این وزارتخانه برگزار شد، بر اهمیت هماهنگی مستمر و لحظه به لحظه با ستاد کرونا و وزارت بهداشت در نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه امسال اولین کارنامه دولت مردمی در حوزه سفر است، افزود: محدودیت دوساله سفر به دلیل شیوع کرونا موجب شده که امسال مردم از فرصت نوروز برای سفر استفاده کنند و باید برای سونامی سفر آمادگی کامل داشته باشیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به اهمیت هماهنگی مستمر و لحظه به لحظه با ستاد کرونا و وزارت بهداشت تاکید کرد و گفت: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا و بر اساس شرایط زمانی، منطقه‌ای و سطح محدودیت‌ها تصمیمات لحظه‌ای صورت می‌گیرد.

سفر لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای برای خانواده‌ها فراهم می‌کنیم

ضرغامی گفت: ماهیت سفر برای این است که حال مردم عوض شود. مردم حال خوبی ندارند و سفر فرصتی است تا حال مردم خوب شود. این مهم است و کار ما در این زمینه بسیار حساس است. خدماتی که به مردم می‌دهیم باید رضایت‌مندی ایجاد کند تا از سفرشان لذت ببرند. در کنار مقصد، طول مسیر هم جزو سفر است.

وی اظهار کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر پر قدرت است، همه بازیگران اصلی سفر و حوزه گردشگری نیز آماده هستند. در این مدت باید دائماً ظرفیت‌های پنهان را بشناسیم و به موقع به کار گیریم. با هماهنگی که ایجاد شده بتوانیم سفر لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای برای خانواده‌ها فراهم کنیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید کرد: مسئله اصلی وزارتخانه ما نوروز است. سمینارهای مختلفی برگزار کردیم، ستاد نوروز در این وزارتخانه تشکیل شده است.

کد خبر 557669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.