فاصله گیتی‌پسند تا قهرمانی؟ فقط سه قدم

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در یک بازی خارج از خانه شهروند ساری را شکست داد تا یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین روز از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون پس از اینکه بازی عقب‌افتاده‌شان را مقابل هم انجام دادند به‌مصاف رقبایشان رفتند. گیتی‌پسند در برابر شهروند ساری و مس سونگون در مقابل راگا شهر ری ایستادند.

در یکی از تعیین‌کننده‌ترین بازی‌های فصل تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در سالن سیدرسول حسینی ساری مقابل تیم شهروند قرار گرفت. گیتی‌پسندی‌ها که از الکلاسیکوی فوتسال ایران در برابر مس سربلند و دست پر بیرون آمدند خیل عظیمی از راه قهرمانی را نیز طی کردند و از حالا هر هفته به آن نزدیک‌تر می‌شوند.

شاگردان محمد کشاورز بدون در نظر گرفتن نتایج دیگر باز هم با تمام قوا به داخل زمین رفتند و با برتری سه بر یک، سه امتیاز بعدی را از ساری به اصفهان آوردند.

گل‌های امیرحسین رسولی، مسعود یوسف و گل‌به‌خودی احمد دستیاران کهکشانی‌های گیتی‌پسند سه گل این تیم را به‌ثمر رساندند و تک گل احمد دستیاران برای تیمش بی‌نتیجه ماند.

مس سونگون هم دو بر یک حریفش را شکست داد اما برای شاگردان کشاورز پیروزی خودشان اهمیت داشت. تیمی که حالا با شایستگی و کسب ۵۸ امتیاز بی‌نظیر و فاصله هفت امتیازی نسبت به مس رده‌دومی، فقط سه هفته تا فتح لیگ‌برتر و برپایی جشن قهرمانی فاصله دارد.

نماینده اصفهان ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه دهم اسفندماه در خانه خودش باید در برابر زندی‌بتن کلاردشت قرار بگیرد و آماده پیروزی بیستمش باشد.

کد خبر 557664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.