عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم اسفندماه

در این بسته خبری از نصب المان‌های نوری نوروز در سبزوار تا جمع‌آوری خودروهای فرسوده از معابر قدس و نصب ۳۰ دستگاه ساعت نجومی در بوستان‌های قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نصب ۳۰ دستگاه ساعت نجومی در بوستان‌های قزوین

محمد صالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین از ادامه نصب ساعت نجومی در تابلوهای برق فضای سبز شهر خبر داد.

رنگ‌آمیزی المان‌های میادین شهر زرند

مهدی ضیاءالدینی، معاون خدمات شهری شهرداری زرند با بیان اینکه در فاز اول اجرای این طرح بهسازی و رنگ‌آمیزی المان‌های میادین ۲۲ بهمن، هفت تیر و معلم اجرایی می‌شود، تصریح کرد: حفظ منظر شهری و پاکسازی سطح شهر از آلودگی‌های بصری و زیباسازی فضاهای مرتبط از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

اجرای طرح نظافت و پاکسازی معابر شهری خرمشهر

طرح نظافت و پاکسازی محله به محله توسط خدمات شهری شهرداری خرمشهر با هدف بهبود وضعیت شهر، آراستگی منظر شهری و حذف آلودگی‌های محیطی، هر روز در یک محله اجرا می‌شود.

برگزاری اولین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی در رفسنجان

مجید کهنوجی، شهردار رفسنجان گفت: اولین جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی با مشارکت معاونت هنری و اداره سیما و منظر شهرداری برگزار می‌شود.

نصب المان‌های نوری نوروز در سبزوار

حسین مقیسه، ناظر و مسئول پیگیری المان‌های نوروزی گفت: در آستانه سال جدید و به منظور طراوت بخشیدن به فضای بصری شهر، ۱۲ المان جدید نوری در سبزوار نصب خواهد شد.

جمع‌آوری خودروهای فرسوده از معابر عمومی شهر قدس

سعید شهلی، سرپرست شهرداری قدس با اشاره به نقش شهروندان در خصوص ساماندهی معابر شهری و احساس مسئولیت اجتماعی در قبال موضوع سد معابر عمومی، گفت: به منظور ساماندهی خودروهای فرسوده رهاشده و مسدود کننده معابر عمومی در سطح شهر، شهرداری قدس نسبت به صدور، الصاق و ابلاغ اخطاریه‌های قانونی جهت انتقال این خودروها اقدام کرده است.

ساخت المان‌های نوروزی در کارگاه شهرداری بیرجند

موسی میرزایی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری بیرجند در جلسه ستاد استقبال از بهار شهرداری بیرجند، گفت: ساخت و نصب المان‌های نوروزی که امسال در کارگاه زیباسازی شهرداری ساخته می‌شوند، در برنامه کاری شهرداری است.

تشکیل کارگروه رنگ‌آمیزی جداول و جداره‌های سطح شهر سنندج

علی اصغری، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه رنگ آمیزی جداول و جداره‌های سطح شهر تأثیر بسزایی در شادابی و ارتقا سیما و منظر سطح شهر خواهد داشت، گفت: با استفاده از نظر صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه‌های مختلف نظیر شهرسازی، گرافیک، معماری و ترافیک نسبت به انتخاب رنگ‌های مناسب جهت رنگ‌آمیزی جداول و جداره‌های سطح شهر اقدام خواهد شد.

تصویب بودجه پیشنهادی شهرداری طاقانک

داوود امیری، شهردار شهر طاقانک گفت: بودجه پیشنهادی شهرداری به شورای اسلامی شهر شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که در نهایت تصویب شد.

کد خبر 557613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.