۷۶ درصد صندوق‌های خانگی دارای لینک اختصاصی QR کد شدند

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان گفت: تاکنون روی ۷۶ درصد صندوق‌های کوچک خانگی برچسب QR کد نصب شده است. راه‌اندازی این طرح با هدف توسعه روش‌های نوین در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ترویج فرهنگ خیر و احسان در بستر الکترونیک شکل گرفت و فاز اول این طرح با نصب برچسب روی صندوق‌های کوچک خانگی، شروع شد.

عباسعلی زارعان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تاکنون روی ۷۶ درصد صندوق‌های کوچک خانگی برچسب QR کد نصب شده است. راه‌اندازی این طرح با هدف توسعه روش‌های نوین در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ترویج فرهنگ خیر و احسان در بستر الکترونیک، شکل گرفت و فاز اول این طرح با نصب برچسب روی صندوق‌های کوچک خانگی شروع شد.

وی با اشاره به اینکه طرح QR کد حمایت از نیازمندان را در بستر فضای مجازی تسهیل می‌کند، ادامه داد: نصب ۲۹۰ هزار و ۸۸۸ برچسب QR کد روی صندوق صدقه‌های خانگی و پنج هزار و ۱۸۱ مشترک جدید، استقبال خوبی بین خیران برای حمایت از مددجویان در بستر الکترونیکی ایجاد کرده است.

قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه اجرای این طرح با شتاب خوبی در استان در حال اجرا است، افزود: متقاضیان QR کد اختصاصی می‌توانند از طریق شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ یا ارسال «نام و نام‌خانوادگی و نام شهرستان خود» به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ درخواست خود را اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به اختصاص QR کد شخصی برای پرداخت صدقه و سایر کمک‌های این عزیزان اقدام شود.

کد خبر 557600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.