بیت کوین نزولی با معیارهای آنچین

ارائه دهنده تجزیه و تحلیل بلاک چین (Glassnode) سناریوی نزولی را برای بیت کوین به تصویر کشیده است، زیرا معیارهای آنچین نشان می دهد که به زودی بازار شاهد افزایش فشار فروش بیت کوین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنچین در گزارش تحلیلی هفتگی خود، شرکت متریک زنجیره‌ای (Glassnode) گفت که خریداران با موانعی روبرو هستند و به داده‌های شبکه به طور فزاینده نزولی اشاره کرد. محققان به ضعف عمومی در بازارهای جریان اصلی در کنار مسائل ژئوپلیتیکی گسترده‌تر به عنوان دلیل احساس خطر فعلی برای دارایی‌های کریپتو اشاره کردند.

ضعف در بازارهای بیت کوین و سنتی، ریسک و عدم قطعیت مداوم مرتبط با افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس ترس از درگیری در اوکراین و همچنین افزایش ناآرامی‌های مدنی در کانادا و جاهای دیگر را منعکس می‌کند. این مؤسسه اضافه کرد که با عمیق‌تر شدن روند نزولی، احتمال یک بازار نزولی پایدارتر نیز می‌تواند افزایش یابد. بیت کوین در حال حاضر ۴۷ درصد نسبت به بالاترین رکورد خود معامله می‌شود و در ۱۵ هفته گذشته روند نزولی داشته است.

فقدان فعالیت زنجیره‌ای یکی از سیگنال‌های مشخص بازار نزولی بیت کوین است. تعداد آدرس‌ها یا موجودیت‌های فعال در حال حاضر در کران پایین کانال نزولی بازار است که فعالیت زنجیره‌ای را در دوره‌های بازارهای فرعی یا نزولی نشان می‌دهد که حاکی از کاهش تقاضا و علاقه است.

بیت کوین نزولی با معیارهای آنچین


هر چه سرمایه‌گذاران مدت بیشتری از موقعیت خود غافل شوند و هر چه بیشتر در معرض ضرر تحقق نیافته قرار گیرند، احتمال اینکه کوین‌های نگهداری شده خرج و فروخته شوند، بیشتر می‌شود.

کد خبر 557568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.