سرویس پخش تلویزیون اسلینگ رمزارز می‌پذیرد

پلتفرم Sling TV فاش کرده است که با Bitpay، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت رمزارزی مستقر در آتلانتا، همکاری کرده است و انواع دارایی‌های رمزنگاری شده را برای پرداخت اشتراک ماهانه می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اسلینگ یک ارائه‌دهنده خدمات تلویزیونی است که مجموعه‌ای از کانال‌ها را ارائه می‌دهد که ارائه‌دهندگان رقیب کابلی آن، این کانال‌ها را ارائه نمی‌دهند. این شرکت یکی از زیرمجموعه‌های (Dish Network) ارائه‌دهنده پخش مستقیم ماهواره‌ای است که پرداخت‌های رمزارزی برای خدمات اشتراک را نیز می‌پذیرد. داده‌های Cordcuttersnews.com نشان می‌دهد که تعداد کاربران اسلینگ از ۲/‏۵۵ میلیون مشترک فراتر رفته است.

اسلینگ می‌گوید با ارائه سرویس‌های وب، تلویزیون‌های هوشمند و پخش‌کننده‌های رسانه دیجیتال، مزایای متفاوتی را ارائه می‌کند. در اطلاعیه اسلینگ خاطرنشان می‌شود که پذیرش رمزارزها نشان‌دهنده تمایل شرکت برای ایجاد انتخاب و راحتی در فرآیند پرداخت است. مشترکان ماهانه تلویزیون اسلینگ می‌توانند هزینه اشتراک خود را با بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، رپد بیت کوین، دوج کوین و لایت کوین بپردازند. علاوه بر این، مشتریان اسلینگ می‌توانند با استیبل کوین‌های GUSD، USDC، USDP، DAI و BUSD نیز حق اشتراک خود را پرداخت کنند.

در اطلاعیه اسلینگ TV آمده است: از ابتدای این هفته، مشترکان اسلینگ TV می‌توانند از رمزارزها برای پرداخت هزینه اشتراک ماهانه خود استفاده کنند. از طریق ارائه‌دهنده پرداخت Bitpay، کاربران اکنون می‌توانند سرویس استریم دیجیتال مورد علاقه خود را با رمزارز ترجیحی خود، چه بیت کوین، اتریوم یا دوج کوین انتخاب و پرداخت کنند. درحال‌حاضر، مشتریان اسلینگ TV که دارای اشتراک ماهانه هستند، برای تمدید آن می‌توانند با رمزارزها پرداخت کنند.

کاربران جدید باید یک‌بار با روش پرداخت سنتی پرداخت کنند و سپس ماه بعد گزینه پرداخت رمزارزی در دسترس مشترک ماهانه قرار خواهد گرفت. خلاصه‌ای از سیستم پرداخت جدید اسلینگ در پایان می‌گوید: مشتریان اسلینگ فقط می‌توانند یک پرداخت ماهانه و دستی با بیت پی انجام دهند؛ اما می‌توانند هر بار یک تا شش ماه پیش‌پرداخت کنند.

کد خبر 557549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.