گل‌گهر یک- پرسپولیس یک/ سر علیه دست!

دیدار تیم های گل گهر و پرسپولیس با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۷ تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های گل‌گهر و پرسپولیس

ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

تماشاگر: -

گل‌ها: کی روش استنلی (دقیقه ۳۳) برای گل گهر؛ حامد پاکدل (دقیقه ۱۳) برای پرسپولیس

اخطار: علی اصغر عاشوری (دقیقه ۱۴)، آرمین سهرابیان (دقیقه ۲۴)، بهنام برزای (دقیقه ۴۹)، محمدرضا خانزاده (دقیقه ۸۹) از گل گهر، کمال کامیابی نیا (دقیقه ۳۰)، رضا اسدی (دقیقه ۷۱) از پرسپولیس

گل گهر: محسن فروزان، محمدرضا خانزاده، آرمین سهرابیان، بهنام برزای (۶۴- مسیح زاهدی)، شایان مصلح (۳۱- میلاد زکی پور)، علیرضا علیزاده، امین پورعلی، مرتضی تبریزی (۳۱- امین قاسمی نژاد)، سعید صادقی، علی‌اصغر عاشوری (۷۸- رضا شکاری) و کی‌روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضائیان، سعید آقایی (۸۶- علی شجاعی)، کمال کامیابی نیا (۶۱- رضا اسدی)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان (۶۱- فرشاد فرجی)، وحید امیری، حامد پاکدل (۷۳- مهدی عبدی)

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

داور: محمدحسین ترابیان

شرح بازی:

حساس‌ترین بازی هفته در حالی در سیرجان آغاز شد که این تیم مهمان بود که شروع بهتری داشت و روی یکی دو موقعیت ابتدای بازی که روی ارسال از سمت چپ خلق کرد موفق شد دروازه گل گهر را باز کند و خیلی زود پیش بی افتد. با این حال اما گل گهر با وجود اینکه پتانسیل این را داشت که به دلیل خطا بودن گل حریف، از لحاظ روحی از هم بپاشد اما به خود مسلط بود و به لطف تعویض‌های خوب امیر قلعه نویی در اواسط نیمه نخست به بازی بازگشت و روی یک ضربه آزاد با ضربه سر کی روش استنلی بازی را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم پرسپولیس که به نظر از تساوی در این دیدار هم راضی بود بیشتر عقب کشید و این گل گهر بود که میل بیشتری برای به ثمر رساندن گل برتری داشت. آنها روی نفوذ و خلاقیت صادقی در سمت چپ و ضربات سر کی روش استنلی برنامه برای گلزنی داشتند اما با این حال این پرسپولیس بود که در کارهای دفاعی و حفظ تک امتیاز این بازی بهتر عمل کرد تا در نیمه دوم گلی به ثمر نرسد و همان دو گل نیمه نخست تکلیف بازی را مشخص کند.

بدین ترتیب پرسپولیس که در رقابت قهرمانی با استقلال قرار دارد، دو امتیاز حساس را در این دیدار از دست داد اما باید منتظر هفته‌های بعد و بازی‌های سخت استقلال ماند که در انتهای فصل فرا می‌رسد.

شرح گل‌ها:

۱-۰ (دقیقه ۱۳- پرسپولیس) - ارسال رضاییان از سمت راست در محوطه جریمه توسط پاکدل و البته با ضربه دست او تبدیل به گل شد!

۱-۱ (دقیقه ۳۳- گل گهر) - ضربه آزاد گل گهر در میانه میدان توسط صادقی به محوطه جریمه پرسپولیس فرستاده شد و این کی روش بود که با پشت سر روی توپ اثر گذاشت و دروازه پرسپولیس که لک خالی گذاشته بود را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۴- حامد پاکدل در موقعیتی تک به تک می‌رفت تا دروازه گل گهر را باز کند اما محسن فروزان به خوبی موقعیت تک به تک را دفع کرد.

دقیقه ۹- ارسال زمینی از سمت راست در دهانه دروازه با ضربه کی روش همراه شد اما لک توپ را با جاگیری خوب برگشت داد.

دقیقه ۳۴- شوت پای چپ آقایی از کنج محوطه جریمه را محسن فروزان با واکنشی خوب دفع کرد.

دقیقه ۶۲- روی یک ضد حمله موقعیت شوت زنی برای ترابی مهیا شد اما ضربه زمینی محکم او را فروزان به خوبی مهار کرد.

اتفاق ویژه:

گلزنی حامد پاکدل با دست اتفاق عجیب این دیدار بود، اتفاقی که از چشم داور با وجود نزدیک بودن به صحنه دور ماند. در ادامه بازی ضربه سر کی روش استنلی بازی را به تساوی کشاند تا به نوعی ضربه سر گل گهری ها علیه گلی باشد که با دست به ثمر رسید.

بهترین بازیکن:

سعید صادقی که پاس گل میزبان را داد بهترین بازیکن این دیدار بود.

کد خبر 557530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.