سپاهان صفر- ذوب‌آهن صفر/ بدون گل، بدون هیجان

در یکی از کم افت و خیزترین دربی های اصفهان، دیدار سپاهان و ذوب آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۵ تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: -

گل‌ها:-

اخطار: شهریار مغانلو (دقیقه ۳۰)، فرشاد احمدزاده (دقیقه ۴۱)، محمدرضا حسینی (دقیقه ۴۹) از سپاهان؛ محمد خدابنده لو (دقیقه ۲۶)، حامد نورمحمدی (دقیقه ۶۷)، حبیب فرعباسی (دقیقه ۸۷) از ذوب آهن

سپاهان: رشید مظاهری، عزت‌الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، جلال‌الدین علی‌محمدی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده (۶۸- سروش رفیعی)، محمدرضا حسینی (۶۸- میلاد جهانی)، رضا میرزایی و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

ذوب آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، امیرحسین صدقی (۴- مسعود ابراهیم زاده)، پویا پورعلی، سیدمحمد قریشی، آرمان قاسمی، سجاد جعفری (۶۰- صادق صادقی)، سجاد دانایی، سعید باقرپسند (۷۹- علی خدادادی)، محمد خدابنده‌لو (۷۹- محمد سلطانی مهر) و سجاد آشوری (۶۰- رضا خالقی فر)

سرمربی: مهدی تارتار

داور: مهدی سیدعلی

شرح بازی:

هفتادمین دربی فوتبال اصفهان در حالی آغاز شد که در چند دقیقه ابتدایی سپاهان بازی را بهتر آغاز کرد و یکی دو موقعیت خوب داشت که از دست رفت. با این وجود پس از گذشت دقایقی بازی متعادل شد و تا پایان نیمه نخست یک بازی سرد و کسل کننده از سوی دو تیم به نمایش گذاشته شد. هر دو تیم در بازیسازی و ایجاد موقعیت روی دروازه رقیب ناکام بودند و بیشتر توپ با اشتباهات هافبک‌ها و مهاجمان دو تیم در میانه میدان از دست می‌رفت.

در نیمه دوم کمی جریان بازی سرعت بیشتری گرفت و به خصوص سپاهان موقعیت‌های خوبی روی دروازه ذوب آهن خلق کرد. با به زمین آمدن رفیعی و جهانی برای سپاهان، روند این تیم بهتر هم شد و روی نفوذ از کناره چند موقعیت ایده آل برای این تیم به دست آمد اما بی دقتی بازیکنان مانع از گلزنی میزبان شد. در سوی دیگر ذوب آهن نیز که در نیمه دوم فوتبال دفاعی به نمایش گذاشت، از کسب حداقل امتیاز راضی بود و پس از سه شکست متوالی، امتیاز خوبی از دربی نصف جهان کسب کرد.

با این تساوی، سپاهان ۳۴ امتیازی شد و حالا با پیروزی مس رفسنجان مقابل آلومینیوم، اختلافش با تیم چهارم به یک امتیاز کاهش پیدا کرد تا کسب سهمیه آسیایی هم به اما و اگر بکشد. ذوب آهن نیز ۱۹ امتیازی شد و در همان رده دوازدهم باقی می‌ماند.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۱- ارسال ضربه ایستگاهی از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان و ضربه سر باقرپسند که با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۶- شوت محکم باقرپسند از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلافی کم از کنار دروازه رشید مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸- در موقعیت مناسب توپ در محوطه جریمه به احمدزاده رسید که او با ضربه سر موقعیت را برای شوت زنی میرزایی ساخت اما ضربه او آرام و بی دقت نواخته شد تا توپ در دستان فرعباسی قرار بگیرد.

دقیقه ۵۰- ضربه فنی پای چپ احمدزاده از پشت محوطه جریمه ذوب آهن با اختلافی کم از کنار تیر عمودی دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸- شوت پای راست نورافکن از پشت محوطه جریمه ذوب آهن پس از برخورد به پای مدافع با اختلافی کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹- توپ ارسالی روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر احمدزاده همراه شد اما توپ با اختلافی کم به بیرون رفت.

دقیقه ۸۲- روی اشتباه مدافعان ذوب آهن توپ پشت محوطه جریمه به رفیعی رسید و او با یک پاس مغانلو را با دروازه بان ذوب آهن تک به تک کرد اما ضربه نهایی او با اختلافی کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ویژه:

بر خلاف اکثر دربی‌های اصفهان، این بازی اصلاً جذاب و پرهیجان دنبال نشد و نتیجه بدون گل کاملاً نماینگر آنچه است که در ۹۰ دقیقه این بازی گذشت.

کد خبر 557527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.