حمایت از مناطق کم‌برخوردار در بودجه ۱۴۰۱؛ رویکرد شورای ششم

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری و شورای ششم توجه به رفع مشکلات شهروندان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین را وظیفه خود می‌داند، در شش ماهی که از فعالیت این دوره می‌گذرد، تمام اعضا بر این محور متمرکز بودند که اتفاق خوبی برای شهروندان این مناطق رقم بخورد.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص مصادیق حمایت از مناطق کم‌برخوردار در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: از آغاز فعالیت شورای ششم در اصفهان حساسیت برای تشکیل کمیسیون جدیدی به منظور توجه به دو مسئله مهم آب و مناطق کم‌برخوردار وجود داشت و عملی شدن این موضوع در این دوره شورای اسلامی شهر اصفهان محقق شده است.

وی با بیان اینکه تنظیم و تدوین برنامه زمان‌بر بوده است، افزود: این اتفاق باعث شد تا این برنامه به زمان تدوین بودجه سال ۱۴۰۱ برخورد کند، تمام اعضای شورای ششم و مدیریت شهری بر این موضوع آگاه هستند که اصفهان از ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و تولید درآمد برخوردار است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص دلایل ایجاد مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین اصفهان، ادامه داد: در مناطق بسیار زیادی از اصفهان به دلیل مشکلات شهروندان و وجود مهاجرانی از کشورهای دیگر که در برخی مناطق استان اصفهان تجمیع شده‌اند، در عمل موجب تشکیل مناطق حاشیه‌نشینی و کم‌برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری و شورای ششم توجه به رفع مشکلات شهروندان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین را وظیفه خود می‌دانند، گفت: در شش ماهی که از فعالیت این دوره می‌گذرد، همیشه اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بر این محور متمرکز بودند که اتفاق خوبی برای شهروندان این مناطق رقم بخورد.

کد خبر 557518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.