میزبانی روسیه از لیگ قهرمانان اروپا زیر سایه‌ جنگ با اوکراین!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند؛ از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها، تحت پوشش است.

بسته خبری امروز _چهارشنبه چهارم اسفند ۱۴۰۰_ به شرح زیر است:

سان:

* گزارش‌ها حاکی از آن است که وستهام با توجه به علاقه منچستریونایتد، ارزش دکلان رایس را به بیش از ۱۲۰ میلیون پوند رسانده است.

* کریستال پالاس در تابستان امسال برای حفظ مایکل اولیس ستاره جوان و ۲۰ ساله‌ی فرانسوی خود باید مبارزه کند؛ زیرا باشگاه‌های زیادی خواهان این هافبک هستند.

* روی کین فوتبالیست سابق انگلیسی، شانس مدیریت ساندرلند را برای بار دوم رد کرد زیرا به او یک قراداد شش ماهه پیشنهاد شده بود و او بیشتر از این مدت، می‌خواست تا آن را بپذیرد.

میزبانی روسیه از لیگ قهرمانان اروپا، زیر سایه‌ی جنگ با اوکراین!

اتلتیک:

* آینده کین نا مشخص است. تاتنهام هنوز به سراغ هری کین بر سر قرارداد جدید نرفته است و این مهاجم پیش از تصمیم‌گیری درباره آینده خود، پیشرفت و چشم‌انداز باشگاه را ارزیابی می‌کند.

تلگراف:

* برندان راجرز، سرمربی لستر، با وجود عملکرد ضعیف و کسب نتایج بد در هفته‌های اخیر، همچنان از حمایت هیئت مدیره باشگاه برخوردار است و پرقدرت به کارش ادامه خواهد داد. جالب است که او به گزینه‌ای برای هدایت منچستر یونایتد هم تبدیل شده است.

* جونجو شلوی و فابیان شار در آستانه امضای قراردادهای جدید با نیوکاسل یونایتد هستند. کلاغ‌ها که مالکان ثروت‌مند عرب را بالای سر خود می‌بینند، سخت به دنبال تقویت خود برای قرارگیری در جمع برزگان هستند.

میرر:

* سنت پترزبورگ میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲ است، اما بحران سیاسی اخیر باعث شده یوفا به فکر پس گرفتن این میزبانی باشد. در صورتی که یوفا تصمیم بگیرد سنت‌پترزبورگ را با توجه به بحران روسیه و اوکراین حذف کند، ورزشگاه ومبلی ممکن است میزبان فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۲ باشد.

* تلاش‌های ناتینگهام فارست برای بستن قرارداد جدید برنان جانسون، شانس و امید نیوکاسل، لیدز و کریستال پالاس را برای جذب هافبک ۲۰ ساله ولزی کاهش داده است.

میزبانی روسیه از لیگ قهرمانان اروپا، زیر سایه‌ی جنگ با اوکراین!

دیلی میل:

* مائوریسیو پوچتینو یکی از مدعیان اصلی نشستن روی نیمکت سرمربی‌گری منچستریونایتد است. با این حال رئال مادرید هم برای جذب مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، رقیب منچستریونایتد است.

ایندیپندینت:

* داوید دخیا دروازه بان کهنه کار و اسپانیایی منچستریونایتد می‌گوید آماده امضای قرارداد جدید با اولدترافورد است. او که دوران تلخ شیرینی را در تائتر رویاها تجربه کرده، به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

دیلی رکورد:

* رایان پورتئوس، ستاره Hibs در مرکز تحقیقات پلیس، تحت فشار است. ادعاهایی مطرح است که او یک زن را در شب، آن هم بیرون از خانه، با لیوان مورد ضرب و شتم قرار داده است.

*در بازی رفت مرحله حذفی لیگ اروپا، تیم فوتبال رنجرز در با نتیجه چهار بر دو دورتموند میزبان را شکست داد. در همین حال اکسل ویتسل بازیکن زنبورها اصرار دارد که امیدهای بوروسیا دورتموند در لیگ اروپا هنوز نمرده و او به رنجرز هشدار داد که مراقب واکنش خشمگین دورتموند در خانه خود باشند.

* به نظر می‌رسد که فرانک لمپارد، می‌خواهد به مدافع ۲۰ ساله تیمش ناتان پترسون، فرصتی برای درخشش در بازی این هفته اورتون مقابل منچسترسیتی بدهد. او سابقه بازی برای گلاسکو رنجرز را دارد.

میزبانی روسیه از لیگ قهرمانان اروپا، زیر سایه‌ی جنگ با اوکراین!

اسپورت؛

* کیلیان امباپه در تابستان بشدت می‌خواهد به رئال‌مادرید بپیوندد. برخی از رسانه‌ها ادعا می‌کنند که لوس بلانکوس با این بازیکن توافق نهایی داشته و برای همین لیورپول و منچسترسیتی برای جذب کیلیان امباپه، بازیکن اصلی پاری سن ژرمن شانسی نخواهند داشت.

کالچو مرکاتو:

* قهرمان سری آ اینترمیلان برای تقویت خط حمله خود وضعیت گابریل ژسوس در منچسترسیتی را زیر نظر دارد. ژسوس زیر نظر پپ جایگاه ثابتی ندارد و احتمالاً از اتحاد سفر خواهد کرد.

توتو مرکاتو:

* پس از درخشش دیوید در لیگ فرانسه، حالا تیم‌های زیادی خواهان او شده‌اند. آرسنال و نیوکاسل برای امضای جاناتان دیوید مهاجم لیل با بوروسیا دورتموند و اینترمیلان رقابت می‌کنند.

کد خبر 557489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.