ضرورت نظم و مبلمان در اماکن گردشگری چهارمحال‌وبختیاری

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: نظم، انضباط و مبلمان مناسب در اماکن گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری، در افزایش ماندگاری مسافران موثر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا جیلان امروز _چهارشنبه چهارم اسفندماه_ در آیین گرامیداشت راهنمایان گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: راهنمایان گردشگری این استان به‌عنوان سفیران اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند و حفاظت از جان و مال مردم و برقراری امنیت برای آنان از اولویت‌های این اداره است.

وی با بیان اینکه همکاری راهنمایان گردشگری با نیروی انتظامی و امنیتی برای ورود تورهای گردشگری به استان چهارمحال‌وبختیاری و مشخص بودن مسیر این تورها باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: برگزاری تورهای باکیفیت و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران می‌تواند در معرفی مناسب بخش‌های مختلف این استان تأثیرگذار باشد.

جیلان اضافه کرد: نظم، انضباط و مبلمان مناسب در اماکن گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری می‌تواند در افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران داخلی و خارجی نقش‌آفرینی کند.

به گزارش ایمنا، در آیین گرامیداشت راهنمایان گردشگری استان چهارمحال‌وبختیاری، از ندا شیوندی به‌عنوان راهنمای گردشگری برتر این استان تجلیل شد.

کد خبر 557474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.