در قبال شهر مسئولیم

شهردار اهواز با اشاره به اجرای طرح ۱۰ روزه نظافت شهری گفت: همه ما در قبال شهرمان مسئول هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی اظهار کرد: شهرداری اهواز همه ساله با اجرای اقداماتی از قبیل شست‌وشو، رنگ‌آمیزی و نصب المان‌های شهری، اصلاح و رفع نواقص به استقبال بهار می‌رود؛ امسال نیز مشابه هر سال، مدیران مناطق باید این موضوع را در اولویت کاری مجموعه شهرداری قرار دهند.

وی افزود: شهرداری‌ها نسبت به لکه‌گیری آسفالت، نظافت بوستان‌ها و معابر، کاشت گل‌های فصلی، همچنین آبیاری فضای سبز، ترمیم و بازسازی سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، بازسازی و احیای نمازخانه‌ها، رنگ‌آمیزی جداول، روشنایی فضای سبز در زیبایی هرچه بیشتر منظر شهری دقت نظر داشته باشند.

شهردار اهواز با تاکید به نزدیک شدن به ایام نوروز و نقش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، ادامه داد: ازآنجاکه مشارکت شهروندان ابزاری برای تقویت مدیریت شهری در جوامع توسعه یافته و شاخص‌های زندگی جوامع مختلف محسوب می‌شود، این امر سبب افزایش حس تعلق و نشاط اجتماعی در شهر می‌شود.

وی با اشاره به برنامه جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی معابر و خیابان‌های سطح شهر اهواز، تصریح کرد: درصدد هستیم با اجرای طرحی ۱۰ روزه با مشارکت و همراهی مردم و همچنین برخی از مدیران شهری و نهادهای دولتی، با انتشار این پیام به جامعه بگوییم که همه با هم در قبال شهرمان مسئول هستیم.

کد خبر 557448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.