نوید کیا: یکی از بهترین دربی‌های ایران را داریم/سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه کنیم

سرمربی سپاهان گفت:مسابقه فردا حساس است، دوتیم به سه امتیاز نیاز دارند و بازی تاثیر گذاری در لیگ برتر است به همین دلیل هم سپاهان و ذوب آهن با تمام وجود تلاش می‌کنند، ما هم سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه بدهیم، زیرا هفته گذشته عملکرد خوبی نداشتیم‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن، اظهار کرد: جدا از نتیجه مسابقه هرسال یکی از بهترین دربی‌های ایران را در اصفهان داریم. که امیدوارم فردا هواداران از بازی لذت ببرند.

وی ادامه داد: مسابقه فردا حساس است، دوتیم به سه امتیاز نیاز دارند و بازی تاثیر گذاری در لیگ برتر است به همین دلیل هم سپاهان و هم ذوب آهن با تمام وجود تلاش می‌کنند، ما هم سعی می‌کنیم بازی خوبی ارائه بدهیم، زیرا هفته گذشته عملکرد خوبی نداشتیم‌.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه در فوتبال اتفاقات همیشگی نیستند، تصریح کرد: با صحبت و راهکارهایی که به بازیکنان دادیم امیدوارم فردا بازی با کیفیتی ارائه دهیم و نتیجه هفته گذشته را جبران کنیم.

نویدکیا اضافه کرد: برای بازی با ذوب آهن یاسین سلمانی آسیب دیدگی کمی دارد که احتمال دارد به خاطر سلامت این بازیکن او را بازی ندهیم، شوشتری به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارد و محروم هم نداریم.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه آیا بعد از نتیجه بازی فردا روی نیمکت دو تیم اتفاقی رخ می‌دهد یا خیر، خاطر نشان کرد: نمی دانم، برای تیم ما که چنین چیزی نیست و راجع به تیم مقابل هم نمی دانم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص برگزاری مسابقات در عربستان، گفت: دوست داشتیم میزبانی بگیریم، اما نشد و میزبانی را به عربستان دادند. در گروه سختی قرار داریم، تیممان بازیکنان با کیفیت دارد که می‌توانیم از فوتبال ایران و سپاهان دفاع کنیم. در حال حاضر اطلاعات کاملی راجع به مسابقات نداریم و فقط می‌دانیم باید در عربستان بازی کنیم که اطلاعات کامل شود بهتر می‌توان راجع به این موضوع صحبت کرد.

نویدکیا ادامه داد: شرایط امسال سپاهان خوب نبوده و هواداران از این موضوع ناراحت هستند و من هم ناراحتم زیرا تیم را دوست داریم، باید دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم تا به مرور زمان شرایط بهتر شود و نتیجه بگیریم.

کد خبر 557392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.