پاشایی:سپاهان تیم خوب و با کیفیتی است/ برای رفع مشکل گلزنی تلاش کرده ایم

مربی تیم ذوب آهن گفت:مشکل گلزنی برای بیشتر تیم‌های لیگ است و تیم‌ها به دنبال مهاجم گلزن هستند. در تمرینات برای رفع این مشکل تلاش کردیم، اما در بازی‌ها علی رغم موقعیت‌هایی که داشتیم نتوانستیم به گل برسیم و امیدوارم در بازی فردا مهاجمان تیم گلزنی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین پاشایی در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان، اظهار کرد: سپاهان تیم خوب و با کیفیتی است که چندین سال در لیگ برتر حضور دارد، اعضا کادر فنی این تیم با اخلاق هستند و کارنامه خوبی دارند. تیم ما در بازی‌های گذشته کیفیت خوبی نشان داده و از لحاظ تاکتیکی این مسابقه تماشاگر پسند بوده است.

وی ادامه داد: در طول هفته با وجود فشردگی بازی‌ها وقت کمی برای تمرین داشتیم، اما با این وجود در چند روز گذشته با انگیزه بالا تمرین کردیم که بتوانیم فردا نتیجه خوب کسب کنیم. مشکل گلزنی برای بیشتر تیم‌های لیگ است و تیم‌ها به دنبال مهاجم گلزن هستند. در تمرینات برای رفع این مشکل تلاش کردیم، اما در بازی‌ها علی رغم موقعیت‌هایی که داشتیم نتوانستیم به گل برسیم و امیدوارم در بازی فردا مهاجمان تیم گلزنی کنند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه وقتی تیم موقعیت ایجاد می‌کند، مشکل تاکتیکی وجود ندارد، تصریح کرد: به خاطر کم دقتی و استرس نتوانستیم به گل برسیم که امیدوارم فردا این مشکل حل شود. برای بازی با سپاهان مصدوم نداریم و فقط شنانی محروم است.

پاشایی اضافه کرد: امیدوارم با توجه به نوع بازی، مسابقه‌ای روی زمین شاهد باشیم تا هواداران شاهد آن باشند و از بازی لذت ببرند.

کد خبر 557388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.