افزایش بهره‌وری صنایع کاشان با استقرار سیستم‌‎های آموزشی و مراکز جوار کارگاهی

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشان گفت: با استقرار سیستم‌های آموزشی و مراکز جوار کارگاهی در صنایع می‌توان گام مؤثری در جهت افزایش بهره وری و نیل به اهداف کمی و کیفی صنایع شهرستان برداشت.

محمود علوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: کارگاه آموزشی در ارتقا مهارت و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری بیش از ۵۰۰۰ نفر در ۲۵۰ حرفه در آموزشگاه‌های کاشان آموزش دیدند افزود: یکی از اهداف آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور ارتقا مهارت تکنسین‌ها، کارگران، کارکنان صنایع و صنوف است.

مدیر مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کاشان خاطرنشان کرد: رمز موفقیت آموزش‌های مهارتی مبتنی بر نیاز بازار کار است که این امر افزایش بهره‌وری و کاهش ضایعات ناشی از کار را به دنبال خواهد داشت.

علوانی گفت: مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کنار صنایع و شرکت‌ها با هدف ارتقا مهارت شاغلان و افزایش بهره‌وری نیروی مولد ازجمله مأموریت‌های این اداره است، اداره آموزش فنی و حرفه‌ای با دو مرکز آموزش دولتی و ۱۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان شهرستان فعالیت دارد.

کد خبر 557344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.