بدهی ۲۰۰ میلیارد ریالی شهروندان گنبدی به شهرداری

شهردار گنبدکاووس گفت: ساکنان این شهر امسال و سال‌های گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال عوارض در دو بخش نوسازی و خدمات به شهرداری بدهکار هستند که با پرداخت آن بخشی از مشکلات مالی این نهاد در انجام وظایف و ارائه خدمات بهتر به مردم برطرف خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سیدعلی اصغر موسوی اظهار کرد: شهرداری گنبدکاووس برای وصول این مطالبات اقدام به اجرای برخی سیاست‌های تشویقی از جمله تخفیف تا سقف ۱۰ درصد بدهی و برگزاری جشنواره خوش‌حسابی با اهدای جوایز نفیس به شهروندان کرده است.

وی افزود: امسال نیز شهرداری گنبدکاووس با موافقت و تصویب اعضای شورای شهر، اقدام به برگزاری پنجمین جشنواره خوش‌حسابی برای شهروندانی که نسبت به پرداخت مطالبات خود به شهرداری تا پایان سال جاری اقدام کنند، کرده است.

شهردار گنبدکاووس اضافه کرد: در جشنواره خوش حسابی امسال، شهرداری گنبدکاووس بر اساس میزان وصول مطالبات، تا ۱۰ درصد آن را به‌عنوان جایزه در نظر گرفته که شامل جوایزی همچون ۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، هفت دستگاه دوچرخه، پنج کمک هزینه اعزام به کربلای معلی، هفت کمک هزینه خرید فیش حج عمره و تمتع است.

موسوی بابیان اینکه امکان تبدیل جوایز خوش‌حسابی پیش‌بینی شده به یک دستگاه خودرو پراید وجود دارد، ادامه داد: حجم و مقدار جوایز پیش‌بینی شده به پرداخت عوارض معوق شهروندان بستگی دارد و ۱۰ درصد آن صرف تهیه و اهدای جوایز خواهد شد.

وی گفت: شهرداری گنبدکاووس افزون بر ۴۵ هزار پرونده املاک دارای کد نوسازی در این شهر، شامل واحدهای مسکونی، تجاری و زمین‌های فاقد بنا دارد و شهروندان مطابق ماده دو قانون نوسازی و عمران شهری مصوب سال ۴۷، موظف به پرداخت عوارض هستند.

منبع: ایرنا

کد خبر 557339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.