واریز ۱۱ هزار میلیارد ریال برای کالای اساسی

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: ۱۱ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها برای تنظیم بازار کالاهای اساسی و تولید و اشتغال پرداخت شده است. 

به گزارش ایمنا، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد: ۱۱ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها برای تنظیم بازار کالاهای اساسی و یارانه سود تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای پرورش مرغ آرین، تولید و اشتغال به وزارت جهاد کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر پرداخت شد.

برای تنظیم بازار کالای‌ها یک هزار میلیارد ریال واریز شد. همچنین ۵۴۶ میلیارد ریال بابت یارانه سود تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای پرورش مرغ آرین پرداخت شده است که با احتساب ۷۸۴ میلیارد ریال پرداختی قبلی این سازمان، در مجموع یک هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال به این وزارتخانه جهاد کشاورزی پرداخت شده است.

۹ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال در سال جاری بابت تولید و اشتغال به وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شد که با احتساب ۲۷ هزار و ۴۰۱ میلیارد ریال پرداختی مرحله قبل، درمجموع ۳۶ هزار و۷۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های تولید اشتغال به این وزارت جهاد کشاورزی پرداخت شد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در این مرحله از واریزی‌ها، ۸۹۲ میلیارد ریال به صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان پرداخت کرد که با احتساب هشت هزار و ۲۴ میلیارد ریال پرداختی قبلی، در مجموع هشت هزار و ۹۱۶ میلیارد ریال به صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر پرداخت کرده است.

کد خبر 557329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.