هولشایمر جی پی مورگان را ترک کرد

براساس یادداشتی که رویترز مشاهده کرده است، رایان هولشایمر(Ryan Holsheimer) یکی از ارشدترین بانکداران آسیا اقیانوسیه، جی‌پی مورگان، بانک و هنگ‌کنگ را ترک می‌کند تا به استرالیا بازگردد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یادداشت رویترز آمده است که «هولشایمر» تقریباً هفت سال با بانک کار کرده بود و به‌تازگی رئیس بخش سهام نقدی و توزیع سهام در آسیا و اقیانوسیه بود. سارا پرینگ (Sara Perring) از توکیو به هنگ‌کنگ نقل مکان می‌کند تا تجارت توزیع پول نقد APAC را برای JPMorgan به عهده بگیرد.

هولشایمر، برای گذراندن زمان بیشتری با خانواده خود در استرالیا و دنبال کردن علایق دیگر بازخواهد گشت. وی از سال ۲۰۰۸ در هنگ‌کنگ مستقر است و پیش‌تر در گلدمن ساکس و بانک آمریکایی مریل لینچ کار کرده است.

اکثر بانک‌ها در هنگ‌کنگ در تلاش هستند تا کارکنان خود را حفظ کنند؛ زیرا این شهر سومین سال از شیوع ویروس کرونا را پشت سر می‌گذارد و قوانین قرنطینه سختی را اجرا می‌کند. این شهر روز دوشنبه رکورد جدیدی را در روز ثبت کرد که ۷۵۳۳ مورد جدید ابتلاء به کووید ۱۹ و ۱۳ مورد مرگ‌ومیر از جمله یک کودک ۱۱ ماهه بود؛ زیرا در تلاش برای مهار موج پنجم ابتلاء بود. خروج هولشایمر، نخستین‌بار روز دوشنبه توسط بلومبرگ گزارش شد.

کد خبر 557317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.