تقدیر محیط‌‍‌زیست استان لرستان از شهردار خرم‌آباد

مدیرکل محیط‌زیست استان لرستان به پاس رویکرد مبتنی بر تعامل و استفاده از نقطه نظرات نخبگان در حوزه پسماند از شهردار خرم‌آباد تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد، به همراه نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد و یکی از فعالان حوزه محیط‌زیست، با حضور در دفتر مدیرکل محیط‌زیست استان لرستان، درخصوص تعاملات و برنامه‌های مشترک پیش رو در حوزه پسماند گفت‌وگو کردند.

در این دیدار در خصوص وضعیت پسماند شهر خرم‌آباد و لزوم اجرای طرح تفکیک از مبدا و بازیافت زباله با استفاده از روش‌های نوین تاکید شد. تدوین برنامه زمانی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت جهت رفع مشکلات پسماند شهرستان خرم‌آباد از مبدا تا مقصد، ساماندهی محل دفن پسماند شهرستان خرم‌آباد و لزوم اجرای ضوابط زیست‌محیطی و بهداشتی این مرکز دفن از موضوعاتی مطرح در این دیدار بود که در خصوص آن تصمیم‌گیری شد.

معضل نخاله‌های ساختمانی و پراکندگی آن‌ها در نقاط حاشیه شهر، کمبود سرانه فضای سبز شهر و تصمیم‌گیری درخصوص این موارد از موضوعاتی بود که به‌طور جدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیرکل محیط زیست استان لرستان به پاس رویکرد مبتنی بر تعامل و استفاده از نقطه نظرات نخبگان در حوزه پسماند، از شهردار خرم‌آباد تقدیر کرد.

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست مقرر شد با پیشنهاد اداره کل حفاظت محیط‌زیست لرستان یکی از خیابان‌های یا میادین شهر خرم‌آباد به نام شهدای محیط‌بان نام‌گذاری شود.

کد خبر 557279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.