گشایش ساختمان کانون بازنشستگان استان اصفهان

رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان مجموع هزینه خرید، بازسازی و تجهیز ساختمان کانون را سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اگر ساختمان کنونی خریداری و تجهیز نشده بود اکنون با این بودجه، امکان رهن و اجاره دفتری با این اندازه و امکانات را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی ترکان پیش از ظهر امروز _ سه‌شنبه سوم اسفندماه_ در آئین افتتاح ساختمان کانون کارگران بازنشسته استان اصفهان، اظهار کرد: برای خرید و افتتاح این ساختمان، زحمات زیادی کشیده شد، سال‌های قبل برای برگزاری جلسات، چند ساعتی سالن جلسات خانه کارگر اجاره منجر شد و با تلاش هیئت مدیره این طرح امروز به نتیجه رسیده است.

وی هزینه خرید ساختمان کانون را دو میلیارد تومان دانست و افزود: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این مبلغ با بودجه کانون و ۲۰۰ میلیون تومان نیز از طریق دریافت وام تأمین شد که با بودجه‌های امسال و در اردیبهشت‌ماه، بازپرداخت تسهیلات انجام شد.

رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان با اشاره به آغاز بازسازی ساختمان کانون بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه، ادامه داد: با هزینه ۹۵۰ میلیون تومانی، پارکینگ ساختمان به یک سالن کنفرانس تبدیل شده است و سه دفتر کار و یک سالن نیز در مجموعه ایجاد شد تا میهمانان شهرستانی بتوانند در صورت نیاز همراه با خانواده خود، چند شب از اقامتگاه کانون به شکل رایگان استفاده کنند.

لزوم تغییر کاربری ساختمان کانون بازنشستگان از مسکونی به اداری

ترکان مجموع هزینه خرید، بازسازی و تجهیز ساختمان کانون را سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: در صورتی که این ساختمان خریداری و تجهیز نشده بود اکنون باید دفتر اجاره‌ای کانون شهر را تحویل می‌دادیم و با بودجه سه میلیاردی، حتی امکان رهن و اجاره چنین دفتری را هم نداشتیم.

وی کانون بازنشستگان را خانه اعضای آن دانست و گفت: استفاده از این امکانات، برای همه بازنشستگان است زحمات کانون‌های شهرستان‌ها و اعضای هیئت مدیره باعث شده اصفهان بتواند بدون نیاز به کمک و حمایت سازمان تأمین اجتماعی، در کشور حرفی برای گفتن داشته باشد.

رئیس کانون بازنشستگان استان اصفهان از اعضای کانون خواست قراردادهای جدید بیمه آتیه‌سازان را بدون هماهنگی کانون عالی و استان امضا نکنند و ادامه داد: خواسته ما از شهردار منطقه این است که کاربری ساختمان کانون را از مسکونی به اداری تغییر دهند چون کارمندان شهرداری نیز در سال‌های آینده بیمه می‌شوند و به این طیف افزوده می‌شوند.

کد خبر 557275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.