افتتاح کلینیک فوق‌تخصصی سلامت مادر و کودک در بیمارستان شریعتی

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: افتتاح کلینیک فوق‌تخصصی سلامت مادر و کودک، نویدی برای مردم اصفهان است و کودکان می‌توانند از ویزیت پزشکان متخصص و فوق‌تخصص غدد، روماتولوژی و ایمونولوژی و آلرژی اطفال و فلوشیپ اعصاب کودکان بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعتصام‌پور در آئین افتتاح کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سلامت مادر و کودک بیمارستان شریعتی، اظهار کرد: کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی سلامت مادر و کودک بیمارستان شریعتی اصفهان فعالیت خود را شروع کرد که پس از تعمیرات و بازسازی برای کودکان مناسب‌سازی شده است.

وی افزود: کودکان می‌توانند از طریق سیستم پخش مداربسته از فیلم‌های متناسب با سن خودشان استفاده کنند و از امکاناتی چون وسایل نقاشی بهره ببرند. همچنین از طریق سیستم پخش مدار بسته در این کلینیک می‌توانند از تماشای فیلم‌های متناسب با سن خود برخوردار شوند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان ادامه داد: این کلینیک دارای دو اتاق جهت معاینه با امکانات لازم است که توسط پزشکان متخصص و فوق‌تخصص غدد، روماتولوژی و ایمونولوژی و آلرژی اطفال و فلوشیپ اعصاب کودکان ویزیت انجام می‌شود؛ همچنین سالنی جهت فعالیت‌های کودکان با امکانات ویژه بازی کودکان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 557261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.