۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
حذف زوائد بصری شهر بروجرد

شهردار بروجرد گفت: با توجه به اهمیت زیبایی بصری در تزریق روحیه شادابی و نشاط اجتماعی به شهروندان، طرح ساماندهی سیمای بصری و جمع‌آوری تبلیغات محیطی غیرمجاز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

یحیی عیدی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: امحای آلودگی‌های بصری و جمع‌آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز از اقدامات شهرداری به منظور تزریق روحیه شادابی و نشاط اجتماعی به شهروندان است.

وی با بیان اینکه تابلوهای نصب شده مغازه‌ها و اصناف در شهر جزئی از سیما و منظر شهری است، افزود: چنانچه این نماها ناهماهنگ و غیراستاندارد باشد، موجب اغتشاش بصری در سطح شهر خواهد شد.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: همزمان با نزدیک شدن به سال جدید و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱، تعمیر، بهسازی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی پارک‌های سطح شهر آغاز شد و در حال انجام است.

عیدی‌بیرانوند تصریح کرد: به همین منظور و با هدف ارتقای سطح بهداشت عمومی در فضای سبز و پارک‌های محله‌ای و دسترسی آسان‌تر شهروندان به سرویس بهداشتی، با تلاش مجموعه عوامل اجرایی واحد تأسیسات کار ترمیم و بهسازی بدنه سرویس‌های بهداشتی، نصب تجهیزات، تعمیرات کلی و اساسی پارک‌ها و مراکز تفریحی گردشگری در حال انجام است.

وی گفت: تعمیر، تجهیز و بهسازی سرویس‌های بهداشتی، ادامه عملیات ترمیم و بازسازی کفپوش معابر تپه شهدا و رنگ‌آمیزی دیوارهای کانون پرورش فکری پارک کوثر - خیابان شهید اشرفی اصفهانی نیز از دیگر اقدامات شهرداری بروجرد است که توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در حال انجام است.

کد خبر 557247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.