شهرک سلامت یک ظرفیت ملی است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ایجاد زیرساخت‌های سلامت مردم و توسعه توریسم سلامت در شهرک سلامت به‌عنوان یک مرکز بیمارمحور و مبتنی بر استاندارهای جهانی برای شهر اصفهان می‌تواند آثار بسیار مثبتی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرک سلامت نخستین شهرک سلامت در کشور محسوب می‌شود و هم‌اکنون دارای ۱۹ کلینیک فعال است. در این راستا اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از شهرک سلامت بازدید کردند؛ این بازدید روز گذشته با حضور رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، رئیس مرکز پژوهش‌های شورا، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی و عضو هیئت رئیسه شورای شهر انجام شد. همچنین در این بازدید بحث ساماندهی طرف دوم خیابان سپهر در مقابل شهرک سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

محمد نورصالحی در این بازدید با بیان اینکه شهرک سلامت بعد ملی دارد، اظهار کرد: سرمایه‌ای که در این‌جا تحت عنوان شهرک سلامت هزینه شد، می‌توانست در جای دیگری انجام شود. این ظرفیت متعلق به کشور بوده و به آن افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در شهرک سلامت بیشتر از آنکه منفعت مادی دیده شود، منفعت معنوی در نظر گرفته شده است و امیدوارم با روحیه‌ای که کار را به این‌جا رسانده، تردیدی در ادامه مسیر پیش نیاید.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: دنبال این موضوع هستیم که دفاتر و مطب‌های پزشکی آمادگاه و خیابان شمس‌آبادی نیز با مشارکت بخش خصوصی در مکان مناسبی متمرکز شود و بار ترافیکی خیابان‌های مذکور و آسیب‌های موجود رفع شود.

وی گفت: ایجاد زیرساخت‌های سلامت مردم و توسعه توریسم سلامت در شهرک سلامت به‌عنوان یک مرکز بیمارمحور و مبتنی بر استاندارهای جهانی برای شهر اصفهان می‌تواند آثار بسیار مثبتی داشته باشد.

همچنین رسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این دیدار با اشاره به وجود مدرس ابن‌سینا به عنوان نخستین دانشگاه علوم پزشکی جهان اسلام در اصفهان، اظهار کرد: ۱۵ سال ابوعلی‌سینا در این مدرسه به فعالیت پرداخته است و می‌توان از این مکان به عنوان برند جذب توریسم سلامت بهره گرفت و میان این شهرک و آن مدرسه اتصال ایجاد کرد.

کد خبر 557228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.