صف معلمان و برهم زنندگان نظم جامعه جداست

استاندار البرز گفت: صف معلمان و برهم‌زنندگان نظم جامعه جدا است بنابراین در کنار معلمان هستیم و اجازه نمی‌دهیم که به این جایگاه ارزشمند و فرهیخته توهین و بی‌احترامی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی عبداللهی در دیدار با جمعی از معلمان استان که روز سه‌شنبه در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان این‌که دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، بیش از چهل سال است که این نظام را به طرق مختلف تحریم کرده‌اند، اظهار کرد: معلمان و به طور کلی فرهنگیان از اقشار آگاه و فرهیخته جامعه هستند و به طور قطع از مشکلاتی که به‌واسطه این محدودیت‌ها و دسیسه‌ها حاصل شده، مطلعند.

وی ادامه داد: با گذشت بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی، مردم همواره آگاهانه در صحنه بوده‌اند و اتحاد و انسجام و یکپارچگی خود را برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب به نمایش گذاشته‌اند.

عبداللهی گفت: معلمان الگوی جامعه هستند و مردم و مسئولان همیشه نگاه و احترام خاصی برای این قشر فرهنگی و ارزشمند قائل هستند از این‌رو انتظار می‌رود که جامعه را از مشکلات کشور آگاه کنند.

وی افزود: اکنون که دولت محترم و مردمی سیزدهم با تمام توان در صدد اتخاذ تدبیر برای حل مسائل است باید همراه و همدل باشیم و فرصتی منطقی برای رفع موانع بدهیم.

استاندار البرز گفت: دولت مردمی سیزدهم از مشکلات بطن جامعه مطلع است به همین دلیل هم طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با این امر را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: در حال حاضر مسئولان سه قوه بیش از هر زمانی با هم همدل و همراه هستند تا ارتقای معیشت مردم محقق شود و باید این فرصت و اراده را غنیمت بدانیم و قدری صبورتر باشیم.

عبداللهی گفت: معلمان، افرادی با درایت و شعور هستند و نمی‌خواهند که به این نظام و آرمان‌های انقلاب لطمه‌ای وارد شود ولی عده‌ای خود را در این جمع فرهیخته جای می‌دهند و اهداف معاندان را دنبال می‌کنند.

وی افزود: از معلمان عزیز انتظار داریم که آگاه‌تر باشند و اجازه ندهند که دشمنان در این شرایط حساس کشور، روزنه‌ای برای نفوذ پیدا کنند.

استاندار البرز اظهار کرد: صف معلمان و برهم‌زنندگان نظم جامعه جدا است، بنابراین در کنار معلمان هستم و اجازه نمی‌دهم که به این جایگاه ارزشمند و فرهیخته توهین و بی‌احترامی شود.

کد خبر 557216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.