۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
شهردار خمین استعفا داد

با استعفای "ابوالفضل مرتضیان" شهردار خمین، "حمید احمدی" به عنوان سرپرست شهرداری این شهر منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدتقی عظیمی، رئیس شورای اسلامی شهر خمین امروز- دوشنبه دوم اسفندماه- در آئین تودیع و معارفه سرپرست شهردار خمین، اظهار کرد: اگر اصرار "ابوالفضل مرتضیان" به استعفا به دلیل مشکلات جسمی نبود شورای شهر خمین با استعفای وی موافقت نمی‌کرد و تا پایان دوره ششم همراهی می‌کردیم.

وی خدمات شبانه‌روزی و صبر و متانت مرتضیان در اجرای امور شهری را قابل تحسین دانست و گفت: در این چند سال خدمت در قبال شهروندان و شهر بسیار احساس مسئولیت داشت و شهرداری در تمام زمینه‌ها پیشرفت خوبی داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر خمین با تأکید به سرپرست جدید شهرداری خمین در همکاری لازم با مدیران استان و شهرستان، افزود: ضمن تسریع در اتمام پروژه‌های شهرداری، باید به کیفیت آن‌ها نیز توجه شود.

"ابوالفضل مرتضیان" شهردار سابق خمین ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: در مدتی که به عنوان شهردار فعالیت داشتم، سعی کردم تمام تصمیمات بر اساس اصول علمی، منطقی و عقلی و معامله با خدا صورت گیرد.

وی گفت: در طول ۱۵۰۰ روز که به عنوان شهردار خمین بودم نزدیک به ۴۰۰ پروژه در بخش‌های متخلف انجام شد و نزدیک ۲۱ میلیارد تومان درآمدهایی است که شهرداری ایجاد کرده و مطالباتی که از شهروندان قسط بندی شده است.

به گزارش ایمنا، پس از استعفای شهردار، "حمید احمدی" به عنوان سرپرست شهرداری خمین منصوب و معرفی شد.

کد خبر 557116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.