پیتر برانت: اصلاحات قیمت بیت کوین ممکن است طولانی باشد

معامله گر و تاجر کهنه کار، پیتر برانت (Peter Brandt) به سرمایه گذاران هشدار داد که ممکن است مدتی طول بکشد تا قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، برانت از سال ۱۹۷۵ تاجر حرفه‌ای معاملات آتی و FX بوده است. او یک طراح نمودار و نویسنده گزارش‌های سازنده و تأثیرگذار است. او بازارهای مختلفی از جمله آتی داوجونز، اوراق قرضه، ذرت، نفت خام، گندم اروپایی، اوزاکا داو، دلار آمریکا و شکر را معامله می‌کند. وی از حامیان بیت کوین انتقاد کرد که به طور مداوم و بدون در نظر گرفتن قیمت این رمزارز معامله انجام می‌دهند.

این معامله گر در توئیتر خود نوشت: چیرلیدرهایی که مدام بر طبل به سمت ماه می‌کوبند، ضرر بزرگی به سرمایه گذاران بیت کوین می‌رسانند. اصلاحات می‌تواند طولانی باشد، پیام اصلی باید استقامت طولانی باشد، نه تبلیغات مداوم.

برانت همچنین نموداری را همراه با توئیت خود منتشر کرده است که بالاترین قیمت بیت کوین و تعداد ماه‌هایی که باید از آن رد شود را نشان می‌دهد.

وی به طور تاکید کرد که ۲۱ ماه طول کشید تا بیت کوین به بالاترین سطح جدید بعدی در سال ۲۰۱۳ برسد، ۴۰ ماه در سال ۲۰۱۷ و ۳۶ ماه در سال ۲۰۲۰.

پیتر برانت: اصلاحات قیمت بیت کوین ممکن است طولانی باشد

قیمت بیت کوین در نوامبر سال گذشته به بالاترین حد خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار رسید. از آن زمان تاکنون بیش از ۴۲ درصد کاهش یافته است. برانت تخمینی از مدت زمانی که طول می‌کشد تا بیت کوین به بالاترین حد جدید بعدی برسد ارائه نکرد. با این حال، معامله گر کهنه کار اخیراً قاعده معاملات ترسناک خود را که هرگز به معاملات در ضرر خود حجمی اضافه نکنید به اشتراک گذاشته است.

طبق گفته جمعی از متخصصان فینتک در Finder.com، بیت‌کوین امسال به ۹۴ هزار دلار خواهد رسید. تا پایان سال ۲۰۲۵ این متخصصان معتقد هستند قیمت بیت کوین به ۱۹۲۸۰۰ دلار و در سال ۲۰۳۰ به ۴۰۶۴۰۰ دلار خواهد رسید.

کد خبر 557101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.