قیمت کاردانو تا سال ۲۰۳۰ به ۵۸ دلار می رسد

کاردانو (ADA) در حال حاضر با قیمت ۰/۹۴۲ دلار معامله می‌شود که حدود ۲/۷۳ درصد کاهش نسبت به روز جمعه و ۱۰/۲۹ درصد کاهش طی یک هفته گذشته را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، با وجود عملکرد ضعیف ادا کاردانو طی چند ماه گذشته، تحلیلگران همچنان نسبت به آینده آن خوش بین هستند. اینگونه به نظر می‌رسد که آینده کاردانو تا حد زیادی به معاملات بیشتر و افزایش قیمت در بازار سهام بستگی دارد.

وب سایت مقایسه و تحلیل فایندر (Finder) در جدیدترین نظرسنجی خود، کاردانو و پتانسیل قیمت آن را مورد بررسی قرار داده است. به گفته محققان، قیمت این رمزارز تا سال ۲۰۳۰ به ۵۸ دلار خواهد رسید. این گروه همچنین پیش‌بینی کرده است که این ارز مبتنی بر قراردادهای هوشمند، سال ۲۰۲۲ را با سقف قیمت ۲.۷۲ دلار به پایان می‌رساند.

به‌روزرسانی های بنیادی در شبکه کاردانو

شبکه بلاک چین کاردانو فعالیت سیستم و پیام رسانی خود را در طول این هفته و همزمان با همگام سازی کیف پول خود به روز رسانی کرده است و رابط کاربری لیست استخر استیکینگ خود را بهبود بخشیده و سیستم رأی‌گیری (Catalyst) را به صورت پویا تغییر داده است. بنیاد کاردانو درصدد است با چندین مؤسسه دانشگاهی در راستای مطالعه و تجزیه و تحلیل تمام زمینه‌های بلاک چین همکاری کند. به عنوان مثال، در حال حاضر، دانشگاه لنکستر در حال کار بر روی یک مدل خزانه داری مرجع برای کشف راه‌حلی بلند مدت برای تأمین مالی توسعه بلاک چین کاردانو می‌باشد.

کد خبر 557096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.