هشت تیم در سودای صعود به جمع چهارتای پایانی

مرحله پلی‌آف لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور با اعلام سازمان‌لیگ سوم اسفندماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ دسته‌اول والیبال باشگاه‌های کشور پس از پایان مرحله نخست و معرفی هشت تیم حاضر در دور دوم، با اعلام سازمان‌لیگ والیبال ایران از سوم اسفندماه از سر گرفته می‌شود و تیم‌ها باید برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم نهایی در برابر یکدیگر خواهند ایستاد.

تیم‌های گیتی‌پسند، اسپورت‌هوشیار تبریز، گل‌گهر سیرجان، آریا تنکابن، کندوان شمال‌نور، ستاره‌طبرستان نوشهر، ایرانشید چالوس و شهداب‌جوان یزد در این مرحله حضور دارند.

هشت تیم در سودای صعود به جمع چهارتای پایانی

همچنین بنا بر برنامه تعیین‌شده سازمان‌لیگ، برنده بازی دو تیم گیتی‌پسند اصفهان و اسپورت‌هوشیار تبریز با برنده بازی دو تیم گل‌گهر سیرجان و آریا تنکابن و برنده بازی دو تیم کندوان شمال‌نور و ستاره‌طبرستان نوشهر با برنده بازی دو تیم ایرانشید چالوس و شهداب‌جوان یزد دیدار خواهند کرد.

گفتنی است این رقابت‌ها به‌صورت دو برد از سه بازی خواهد بود و پس از اینکه نخستین بازی این مرحله در روز سوم اسفندماه برگزار شد، بعد از سه روز استراحت، جمعه ششم اسفندماه دیدار دوم انجام می‌شود؛ اگر تیمی موفق به پیروزی در هر دو دیدار شد مستقیماً به مرحله بعدی صعود می‌کند، اما در صورت تقسیم برد در این دو بازی، تکلیف تیم صعودکننده به بازی سوم کشیده می‌شود که طبق اعلام سازمان‌لیگ، روز سه‌شنبه دهم اسفندماه انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است با صعود چهار تیم به نیمه‌نهایی، این مرحله به‌صورت متمرکز از تاریخ چهاردهم اسفندماه در شهر تهران ادامه پیدا می‌کند و روند صعود تیم‌ها به‌مانند مرحله یک‌چهارم نهایی خواهد بود.

دیدار رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها نیز به‌صورت تک‌بازی برگزار خواهد شد.

کد خبر 557038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.