تعریض و آزادسازی معبر شهدای شرقی خرم‌آباد

شهردار منطقه دو خرم‌آباد گفت: پس از امضای پروانه ساخت مجتمع پزشکی تجاری ساکی‌پور طی چند روز آینده، بخشی از معبر شهدای شرقی تعریض و آزادسازی خواهد شد.

محمد فتحی‌بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مجتمع پزشکی تجاری دکتر ساکی‌پور در هشت طبقه و در قطعه زمینی به مساحت ۴۲۹ مترمربع احداث خواهد شد، اظهار کرد: با آغاز عملیات اجرایی ساخت این پروژه و انجام عقب‌نشینی، حدود ۲۰۰ مترمربع از خیابان و کوچه همجوار این طرح آزادسازی و بخشی از پروژه تعریض معبر اجرا می‌شود.

وی به روند کند اجرای این پروژه طی ۲۰ سال گذشته اشاره کرد و افزود: شهرداری خرم‌آباد برای اجرای کامل این طرح آماده هرگونه همکاری با مالکان املاک باقی‌مانده، جهت صدور پروانه ساخت و اعطای تراکم تشویقی بابت مساحت اراضی واقع در مسیر تعریض است.

شهردار منطقه دو خرم‌آباد خاطرنشان کرد: در صورت مراجعه مالکان باقی‌مانده در فرجه زمانی معین، امتیاز تشویقی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود و ضرورت اجرای آن نیز به تصویب شورای شهر خواهد رسید.

فتحی‌بیرانوند از تلاش‌های شهردار خرم‌آباد جهت تعریض و آزادسازی بخشی از معبر شهدای شرقی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایمنا، بخشی از این مجتمع بزرگ به عنوان مرکز انجام جراحی‌های خاص، برای اولین‌بار در خرم‌آباد به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 557012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.