سرمربی بعدی منچستریونایتد چه کسی خواهد بود؟

منچستریونایتد پس از جدایی اوله‌گونار سولسشر، به وسیله مربیان موقت هدایت شد و در تابستان باید یک سرمربی دائمی انتخاب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، منچستریونایتد از زمانی که سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ بازنشسته شد، هفت تن را به عنوان هدایت کننده بازی‌های تیم اصلی روی نیمکت خودش دیده و با انتصاب چهار سرمربی دائمی و سه نفر در پست‌های موقت یا سرپرست، کار را پیش برده‌اند.

اکنون باید تصمیم بزرگ دیگری در اولدترافورد گرفته شود. مالکان از رالف رانگنیک خواستند که تیم بی‌روحیه تحت سولسشر را برگرداند و کشتی شیاطین سرخ را به ساحل آرامش برساند؛ برای همین امر او تا پایان این فصل به صورت موقت زمام کار را در دست گرفت. این مرد آلمانی در دوران پس از فرگوسن در اولدترافورد، جا پای دیوید مویس، رایان گیگز، لوئیس فن خال، ژوزه مورینیو، اوله گونار سولسشر و مایکل کریک گذاشته اما او قرار است تابستان سال آینده یک پله بالاتر برود و نقش مشاور را ایفا کند.

چه کسانی می‌توانند سرمربی بعدی منچستریونایتد شوند؟

یونایتد در گذشته یا فرصت‌های انتقال مائوریسیو پوچتینو را از دست داده یا از تلاش‌ها برای جدا کردن او از تیم تحت هدایتش ناامید شده است؛ اما این مربی آرژانتینی ممکن است در سال ۲۰۲۲ در اولدترافورد به عنوان سرمربی جدید معارفه شود. او در حال حاضر با نیمار، کیلیان امباپه و لیونل مسی در پاری سن ژرمن کار می‌کند؛ اما گزارش‌ها حاکی از آن است که سرمربی سابق تاتنهام و ساوتهمپتون در فرانسه خیلی خوشحال نیست و ممکن است در پایان فصل به انگلیس بازگردد.

سرمربی بعدی منچستر یونایتد چه کسی خواهد بود؟

اریک تن هاخ با قیمت کمی کمتر در دسترس است. شایعه‌هایی در هلند وجود دارد مبنی بر اینکه این مرد که از سال ۲۰۱۷ هدایت غول‌های آژاکس را بر عهده داشته، آماده است تا یک چالش جدید را انجام دهد. جدا از تن‌هاخ، رانگنیک به عنوان یک گزینه در نظر گرفته می‌شود تا در کادر یونایتد، در اولدترافورد باقی بماند؛ در این صورت او هرگونه برنامه‌ای برای رفتن به جمع هیئت مدیره را کنار می‌گذارد.

رانگنیک از زمانی که جانشین سولسشر شد و بعد از کریک که به عنوان سرمربی موقت کار می‌کرد، با تنها یک شکست که در هشت بازی در لیگ برتر متحمل شد، اندکی پیشرفت داشته است. شیاطین سرخ با ارائه فوتبال مدنظر رالف، به سختی موفق به گلزنی شده‌اند؛ در حالی که با شکست مقابل میدلزبورو با خروج از جام حذفی انگلیس روبه‌رو شدند.

گزینه‌های اصلی سرمربیگری منچستریونایتد چه کسانی هستند؟

یکی دیگر از کسانی که مدتی است به عنوان یک گزینه بالقوه برای آینده یونایتد مطرح شده است، برندان راجرز است که علی‌رغم روابط قبلی خود با لیورپول (دشمن منچستر)، همچنان در لیست گزینه‌ها باقی مانده است. این مربی ایرلندی از فوریه ۲۰۱۹ هدایت لستر را برعهده دارد و پس از افت نتایج اخیر در آنجا شانس کمی دارد تا پستی مهم در اولدترافورد به او پیشنهاد شود.

سرمربی بعدی منچستر یونایتد چه کسی خواهد بود؟

دیگو سیمئونه، یکی دیگر از مربیانی است که درباره حضور او به عنوان سرمربی روی نیمکت تئاتر رویاها، بحث‌هایی مطرح شده است. همین حواشی اطراف این مربی آرژانتینی، باعث نتایج سینوسی اتلتیکو مادرید در این فصل شده، آن هم با وجود اینکه لوس بلانکوس قهرمانی در لالیگا در فصل ۲۰۲۰-۲۱ را تجربه کرده است. گفته می‌شود که انریکه سرزو، رئیس تیم دوم شهر مادرید، خواهان قطع همکاری با ال‌چولو است.

ال‌چولو، حالا برای تجربه با یک چالش جدید در انگلیس در دسترس است؛ در حالی که دیدیه دشان سرمربی نام‌آشنای فرانسوی هم جزو گزینه‌ها نامش به چشم خورد. این مرد فرانسوی در گذشته در موناکو، یوونتوس و مارسی موفقیت‌هایی کسب کرده است، اما مشکل این است که او با تیم ملی فرانسه تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرارداد دارد و تلاش می‌کند تا از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کند.

آنتونیو کونته نفر بعدی حاضر در بازار است، اما در حال حاضر در لیگ برتر در تاتنهام کار می‌کند و یونایتد می‌توانست ترفندی را به کار ببرد تا این مربی ایتالیایی را خیلی زودتر و زمانی که او با اینتر قهرمان سری آ شد و سِمت خود را رها کرد و چندین ماه بیکار بود، به خدمت بگیرد.

چه افرادی برای تبدیل شدن به سرمربی بعدی منچستریونایتد در دسترس هستند؟

سرمربی بعدی منچستر یونایتد چه کسی خواهد بود؟

زین‌الدین زیدان، مدت‌هاست که برای حضور در یک تیم لیگ برتری و مشخصاً منچستریونایتد، نامش بر سر زبان‌ها افتاده و گفته می‌شود که حتی در حال یادگیری زبان انگلیسی است. سرمربی سابق رئال‌مادرید اکنون کمی مردد است تا هدایت یونایتد را برعهده بگیرد؛ چراکه برای جانشینی پوچتینو در پاری سن ژرمن یک گزینه به حساب می‌آید و چه کسی است که از فرصت تمرین دادن تیمی که پر از ستاره است و لیونل مسی را در اختیار دارد، بدش بیاید؟

لوئیس انریکه، سرمربی فعلی اسپانیا که به‌عنوان سرمربی بارسلونا جوایز زیادی درو کرد، برای شیاطین سرخ در دسترس است؛ درحالی‌که گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس هم یک گزینه است تا از برای رفتن به منچستر، تیم ملی را ترک کند. از دیگر نفرات قابل توجه حاضر در لیست مالکان آمریکایی شیاطین سرخ، می‌توان به مارسلو بیلسا اشاره کرد که همچنان روی قراردادهای دوازده ماهه در لیدز کار می‌کند. او به تازگی اعلام کرده که شرایط برای کار در لیدز برایش مهیا نیست.

البته این را هم باید در نظر داشت که کریک برای بازگشت به منچستر و روی کین و گری نویل که هر دو یک یونایتدی سابق هستند، مشتاق‌اند تا دوباره قدم‌های خود را به اولدترافورد برسانند. با این وجود باید منتظر ماند دید سرنوشت نیمکت منچستر به کجا می‌رسد.

گزارش و ترجمه از: علی سرفراز_ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 556926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.