کل دنیا ریاست من را پذیرفته‌اند اما حکمم صادر نمی‌شود

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کل دنیا ریاستم را پذیرفته‌اند، اما وزارت ورزش هنوز حکمی به من نداده است!

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی ساعی پس از انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون تکواندو، قرار بود حکم ریاستش را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کند اما به نظر می‌رسد این حکم صادر نشود. وی در مورد صادر نشدن این حکم اظهار کرد: کل دنیا ریاست من را پذیرفته و به من تبریک گفتند. خوشبختانه جواب استعلام نهاد ریاست جمهوری هم آمد و به صراحت اعلام شد که من رئیس فدراسیون هستم، اما تاکنون این حکم را دریافت نکرده‌ام. قرار بود امروز این کار انجام شود، اما دوستان اعلام کردند که مراسم معارفه ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد تا وزیر ورزش از هیئت دولت بازگردد و حکم من را صادر کرده و تحویل دهد. قبل از این هم رئیس فدراسیون بودم؛ چراکه مجمع تعیین کننده است و اکثریت اعضای مجمع هم به من رأی دادند.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه می‌گفتند ۱۵ نفر شکایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: من که این ۱۵ نفر را ندیده‌ام. تنها یک شکایت ثبت شده بود که درخواست ابطال انتخابات را داشت که این درخواست هم رد شد.

ساعی در مورد اینکه گفته می‌شود پولادگر هم به برگزاری انتخابات و رأی آن اعتراض کرده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله که اینگونه نباشد و پولادگر شکایتی نداشته باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که طرفین این موضوع خودش و پولادگر بودند و چطور افراد دیگر شکایت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در یوان هم همین موضوع مطرح شد که نفری که شکایت کرده ذی‌نفع نیست. تنها دغدغه‌ام فقط تکواندو است. در روزهای آینده باید میزبان رویدادهای مهمی در کیش باشیم و نباید با طرح برخی مسائل به این رشته لطمه زد. موضوعاتی وجود دارد که نمی‌خواهم درباره آن‌ها صحبت کنم؛ زیرا همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاده است. هدف من کمک به تکواندو است و امیدوارم در این مسیر بتوانم قدم‌های خوبی بردارم.

کد خبر 556852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.