از تاکیدات بودجه ۱۴۰۱ تا توجه به ظرفیت بانوان شهر

در این بسته خبری آخرین مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان را در خصوص بودجه ۱۴۰۱، هوشمندسازی سیستم شهرداری، محور چهارباغ نمود عینی از فرهنگ شهروندی، راه اندازی، تابلوهای وی. ام. اس شهری خبرهای خوش برای بانوان شهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بسته خبری پارلمان شهری سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه از تصویب بودجه ۱۴۰۱ تا استفاده از ظرفیت بانوان برای اداره شهر را مرور می‌کنیم.

تاکید بودجه ۱۴۰۱ بر درآمدهای شفاف است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بودجه ۱۴۰۱ به سمت کسب درآمدهای شفاف حرکت کردیم، هدف مدیریت شهری اجرای بودجه به نفع مردم است.

لزوم هوشمندسازی سیستم شهرداری در پیشگیری از فسادها

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: هوشمندسازی سیستم شهرداری تا پایان خرداد ۱۴۰۱، عملیاتی می‌شود و این طرح از بروز برخی فسادها جلوگیری می‌کند.

جزئیات بودجه مصوب ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری اصفهان طی ۳۰ روز بررسی و ۴۴۰۰ نفر-ساعت جلسه تخصصی در شورای اسلامی شهر به تصویب رسید.

محورچهارباغ؛ نمودعینی از فرهنگ شهروندی اصفهان

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در دوره جدید چهارباغ را یک محور پیاده‌راه با اهمیت قلمداد می‌کند و قطعاً حساسیت ویژه‌ای روی آن دارد و آن را متعلق به تمام مردم اصفهان می‌داند که می‌تواند نمود عینی بزرگی از فرهنگ شهروندی اصفهان باشد.

تابلوهای وی. ام. اس شهری سریع‌تر راه اندازی شود

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هرچه سریع‌تر باید تابلوهای وی. ام. اس شهری راه‌اندازی شود.

لزوم حمایت از خانواده کارکنانی که حین خدمت دچار حادثه می‌شوند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری در راستای حمایت از خانواده کارکنانی که حین خدمت دچار حادثه می‌شوند و از دست می‌روند، اهتمام داشته باشد.

بانوان شهر منتظر خبرهای خوش باشند / ‬ایده و خلاقیت بدهید

عضو شورای مشورتی بانوان شهردار اصفهان گفت: بانوان رکن اصلی خانواده هستند و با برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌هایی در حوزه بانوان می‌توان از ظرفیت آنها در راستای ایجاد جامعه‌ای بانشاط و شهری سالم استفاده کرد.

کد خبر 556842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.