شهروندان اصفهانی راویان "چهارباغ زندگی" می‌شوند

ایده‌کاپ "چهارباغ زندگی" از سوی اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان و با حمایت و همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری با هدف دریافت ایده‌های برتر در زمینه گذر فرهنگی چهارباغ برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، "چهارباغ" برای اصفهان و اصفهانی‌ها فقط یک خیابان یا یک گذر ساده نیست که گاهی در پیاده‌روهای عریض آن قدمی بزنند و برای پر کردن اوقات فراغتشان دمی روی نیمکت‌های آن بنشینند.

چهارباغ برای اصفهان و اصفهانی‌ها یک هویت فرهنگی است، یک شناسنامه و سند ارزشمند که بخش مهمی از تاریخ این کهن‌شهر را در خود جای داده است، از این‌رو باید برای حفاظت و نگهداری از داشته‌های گران‌قیمت آن به دنبال طراحی برنامه‌ها و ایده‌های مختلف بود.

اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با حمایت و همکاری مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نسبت به برگزاری ایده‌کاپی با محوریت چهارباغ و با نام "چهارباغ زندگی" اقدام کرده است و از کلیه شهروندان اصفهانی، کارشناسان، جامعه علمی و آموزشی و گردشگران اصفهان دعوت کرد تا ایده‌های خود را در محورهای "چهارباغ و هویت فرهنگی اجتماعی"، "چهارباغ و هویت اقتصادی"، "چهارباغ و هویت گردشگری" و "ارتقا و بهبود کیفیت محیط و ویژگی‌های کالبدی چهارباغ" به این اداره ارسال کنند.

مدیریت شهری اصفهان برای صاحبان ایده‌های برتر در این ایده‌کاپ هدایای ارزشمندی را در نظر گرفته است که شامل مبلغ هفت میلیون تومان برای نفر اول، مبلغ پنج میلیون تومان برای نفر دوم و مبلغ سه میلیون تومان برای نفر سوم می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این ایده‌کاپ می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه Idea.isfahan.ir ایده‌های خود را تا پانزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ ارسال کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۲۱۲۱۵۱۴ تماس بگیرند.

کد خبر 556831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.