معافیت مالیاتی برای استخراج کنندگان کریپتو در جورجیا

مجلس نمایندگان جورجیا لایحه‌ای را ارائه کرده‌اند که ماینرهای محلی کریپتو را از پرداخت مالیات بر فروش و استفاده معاف می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نمایندگان جورجیا، دان پارسونز (Don Parsons)، تاد جونز (Todd Jones)، کیتی دمپسی (Katie Dempsey)، هیث کلارک (Heath Clark)، و کیسی کارپنتر (Kasey Carpenter)، لایحه HB 1342 را مطرح کردند. این قانون پیشنهاد می‌کند تا کد مالیاتی ایالتی را برای معافیت از فروش یا استفاده از برق مورد استفاده در استخراج تجاری دارایی‌های دیجیتال اصلاح کند و احتمالاً فقط برای استخراج‌کنندگان تجاری که در تأسیسات حداقل ۷۵ هزار فوت مربع، تقریباً ۶۹۶۸ متر مربع، کار می‌کنند، اعمال می‌شود.

لایحه پیشنهادی آخرین مورد از مجموعه اقدامات دولتی تشویق استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال به راه‌اندازی فروشگاه است. قانونگذاران ایلینویز لایحه‌ای را ارائه کردند که مشوق‌های مالیاتی را برای مراکز داده درگیر در استخراج رمزارز افزایش می‌دهد.

هزینه‌های برق همچنان یک عامل اصلی برای شرکت‌های رمز ارزی به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در ایالات متحده و فراتر از آن است. شرکت استخراج بیت کوین کانادایی بیت فارمز (Bitfarms) اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای ساخت اولین مرکز داده خود با استناد به الکتریسیته مقرون به صرفه و نرخ تولید در ایالت واشنگتن است.

کد خبر 556826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.