اکران نوروزی فیلم «مرد بازنده»

فیلم‌ «مرد بازنده» که از فیلم‌های پرفروش چهلمین جشنواره فجر بود از سوی دفتر پخش «شایسته فیلم» برای نوروز ۱۴۰۱ آماده اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «مرد بازنده» جدیدترین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کامران حجازی است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر برای نخستین بار اکران شد. محمدحسین مهدویان که سال گذشته با فیلم «شیشلیک» در جشنواره فیلم فجر حاضر شد، پس از درخشش در ساخت سریال «زخم کاری» که به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر شد به سراغ داستانی متفاوت رفت تا مرد بازنده را به چهلمین جشنواره فیلم فجر برساند.

این فیلم درباره احمد خسروی با بازی جواد عزتی است که در گیرودار زندگی شخصی پرمسئله‌اش، مسئول رسیدگی به پرونده‌ای رازآلود می‌شود؛ پرونده‌ای که روند کشف آن با شک‌ها و نگرانی‌های احمد درمی‌آمیزد و زندگی او را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دفتر پخش «شایسته فیلم» مسئولیت پخش فیلم سینمایی «مرد بازنده» ساخته محمدحسین مهدویان در نوروز را به‌عهده گرفته است. شایسته فیلم، پیش از این نیز حق پخش فیلم دیگر این فیلم‌ساز یعنی «شیشلیک» را در اختیار داشت. هر دو فیلم «مرد بازنده» و «شیشلیک» متقاضی اکران در نوروز ۱۴۰۱ هستند؛ اما نتیجه نهایی برای تعیین فیلم‌های این نوبت از اکران توسط شورای صنفی نمایش اعلام خواهد شد.

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، مجید نوروزی، امیرحسین هاشمی، امیر دژاکام، سجاد بابایی، منوچهر علی‌پور، شبنم قربانی، ونوس کانلی و ملیکا پازوکی گروه بازیگرانی هستند که در فیلم سینمایی «مرد بازنده» ایفای نقش کرده‌اند.

از سوی دفتر پخش «شایسته فیلم» فیلم «ملاقات خصوصی» نیز برای اکران در نوروز به شورای صنفی نمایش ارائه شده است.

کد خبر 556822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.