صدور سند مسکن ملی فردیس در صورت رفع مشکلات

شهردار فردیس با اشاره به پروژه ۴۹۵ واحدی مسکن ملی فردیس، گفت: در صورت رفع مشکلات این پلاک ثبتی، صدور سند امکان‌پذیر خواهد بود.

محمدرضا آژیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا به بازدید استاندار البرز از پروژه‌های عمرانی فردیس اشاره و اظهار کرد: طی بازدید میدانی و بررسی روند اجرای پروژه‌های بیمارستان دولتی و بیمارستان‌های خصوصی آرین و به‌آفرین در فردیس، دستوراتی جهت تسهیل، تسریع و رفع موانع و معضلات پروژه‌ها از سوی استاندار به همه دستگاه‌ها از جمله شهرداری فردیس ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه شهرداری فردیس در راستای تسهیل در اجرای پروژه بیمارستان و تأمین زیرساخت‌های درمانی برای سلامت مردم تاکنون نهایت همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته است، افزود: در صدد هستیم این همکاری را با شرایط بهتری ادامه دهیم.

شهردار فردیس بازدید از پروژه ۴۹۵ واحدی مسکن ملی را از دیگر محورهای بازدید استاندار البرز برشمرد و خاطرنشان کرد: این املاک مربوط به اراضی دریانیه است که با توجه به تداخل و تعارض ثبتی پروژه قرار است جلسه‌ای با حضور مدیران ادارات کل ثبت اسناد و املاک، راه و شهرسازی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان و شهرداری فردیس، در دفتر استاندار البرز برگزار و راهکارهای رفع موانع موجود بررسی شود.

آژیر اضافه کرد: شهرداری فردیس همکاری لازم را با پروژه مسکن ملی خواهد داشت و در صورت رفع مشکلات ثبتی و ارائه اسناد مورد نیاز، صدور سند برای این پروژه ممکن خواهد شد.

وی از بازدید استاندار البرز از پروژه کنارگذر شرقی، بلوار کشتارگاه (نیایش) خبر داد و گفت: طی این بازدید اتصال بلوار نیایش به همت جنوبی در محور شرقی که در محدوده شهر اندیشه قرار گرفته است و هزینه‌های آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 556750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.