برنامه "اهواز ۱۴۰۵"؛ توسعه و تحول در شهر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز گفت: برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵ باید یک تحول در خصوص نیروی انسانی، سامانه‌ها، فرایندهای تصمیم‌گیری، فرایند تخصیص منابع و سایر موارد داشته باشد تا پیشرفتی برای آینده شهر متصور شویم.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵ در فاز طراحی الگو است، برای این کار نیازمند دریافت نظرات کارشناسان در بعدهای مختلف هستیم.

وی افزود: جلسات هم‌اندیشی برای تدوین برنامه با حضور کارشناسان شهرداری، دانشگاهیان، سازمان‌های مردم نهاد، صنوف و نهادی‌های مختلف در حال تشکیل است تا بتوانیم با دریافت نظرات ذی‌نفعان حداکثری، نظام‌نامه تدوین برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵ شامل الگو، فرایند و رویکرد را داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز تصریح کرد: مسئولیت تدوین برنامه سوم توسعه اهواز از لحاظ روش برعهده شهرداری است، اما در خصوص محتوای برنامه به ویژه محتواهای تخصصی، استفاده از نخبگان به روش‌های مختلف مانند پروژه یا گروه‌های اندیشه‌ورز با موضوعات استراتژیک در برنامه مدنظر است.

وی ادامه داد: تا زمان اتمام تدوین برنامه، نمی‌توانیم از نقطه نهایی هدف خود صحبت کنیم زیرا برنامه تدوین شده این نقطه را معرفی می‌کند، اما به لحاظ رویکردی می‌توان گفت که توسعه شهر و تحول شهرداری مورد توجه است.

فردانی اضافه کرد: برنامه راهبردی اهواز ۱۴۰۵، باید تحولی در خصوص نیروی انسانی، سامانه‌ها، فرایندهای تصمیم‌گیری، فرایند تخصیص منابع و سایر موارد داشته باشد تا پیشرفتی برای آینده شهر متصور شویم.

کد خبر 556673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.