وقتی تیم لیگ یکی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را نمی‌خواهد!

مهرداد سراجی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از مدیرعاملی تیم فوتبال سایپا کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهرداد سراجی تا شب گذشته با دو عنوان در فوتبال ایران به فعالیت می‌پرداخت؛ یکی مدیرعاملی باشگاه سایپای تهران که در لیگ دسته‌یک فوتبال ایران حضور دارد و دیگری قرار داشتن در بین اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اما از امروز تنها به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به کارش ادامه می‌دهد.

سراجی که مهرماه سال ۱۳۹۹ سکان مدیریتی باشگاه سایپا را در دست گرفت و با وجود سقوط با این تیم به لیگ آزادگان باز هم در سکان مدیریتی سایپا ماند، صبح امروز سی‌ام بهمن‌ماه با حضور نیافتن در باشگاه سایپا به‌صورت رسمی از جمع خودروسازان جدا شد.

آخرین فعالیت سراجی در تیم سایپا که از قضا با ناکامی هم مواجه شد در خصوص پرونده شکایت سایپا از پیکان در دادگاه عالی CAS بود که پس از پرداخت میلیون‌ها یورو و استخدام دو وکیل باز هم با بن‌بست همراه شد. گفته می‌شود مهرداد سراجی به‌دلیل عملکرد ضعیفش از مدیرعاملی باشگاه سایپا برکنار شده است و باشگاه دسته‌یکی سایپا، دیگر نمی‌خواهد عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مدیرعاملش باشد. همچنین پس از برکناری وی، ابوالفضل فراهانی به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا انتخاب شد.

سراجی هفته گذشته و پس از جنجال‌های به‌پا شده در فدراسیون فوتبال، با رأی کمیته انضباطی به مدت شش‌ماه از فعالیت فوتبالی محروم شده بود اما به یک هفته نکشید که کمیته‌استیناف آن رأی را برگرداند تا وی کماکان در فوتبال ایران به کارش بپردازد.

کد خبر 556580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.