اعطای وام اشتغال‌ به سربازان ترخیص شده دارای گواهی مهارت‌آموزی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اعطای تسهیلات یک میلیارد ریالی اشتغال‌زایی به سربازان دارای گواهینامه مهارت‌آموزی که از ابتدای سال ۹۷ به بعد ترخیص شدند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار کرد: برابر ابلاغیه صادره از قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه عمومی ناجا و در راستای اجرای جزو هفت بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور (اشتغال‌زایی سربازان) مقرر شده است تا برابر سهمیه اعلامی با هماهنگی استانداری و بانک‌های عامل، به سربازان بومی ساکن استان که از ابتدای سال ۹۷ ترخیص شدند تسهیلات اشتغال‌زایی اعطا شود.

وی سقف تسهیلات مذکور را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات به سربازان ترخیص شده از خدمت که در دوران خدمت سربازی خود در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و موفق به دریافت گواهینامه مهارت‌آموزی شدند، اعطا می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین ترخیص شدگان از خدمت سربازی که فارغ‌التحصیلان مراکز علمی و دانشگاهی و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مدارس کار و دانش باشند، مشروط بر اینکه طرح اشتغال آنان متناسب با مدرک تحصیلی و یا گواهی مهارت‌آموزی آنان باشد نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

سرهنگ پناهپوریان اظهار کرد: افرادی که تمایل به دریافت تسهیلات مذکور هستند، می‌توانند جهت ارائه درخواست و طرح شغل خود به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه جنب پلیس آگاهی مراجعه کنند.

کد خبر 556560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.