۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
گواردیولا در حسرت جذب هری کین

ممانعت باشگاه تاتنهام از فروش هری کین و رد پیشنهادات متعدد منچسترسیتی باعث سردرگمی سرمربی آبی ها شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، منچسترسیتی یک بار دیگر در لیگ برتر حتی بدون مهاجم به پیشتازی ادامه می‌دهد و رقیبی ندارد، اما پپ گواردیولا همچنان ناامید است که چرا مهاجمی در حد و اندازه هری کین را نتوانسته به ترکیب خود اضافه کند.

در ابتدای فصل باشگاه تاتنهام مکرراً پیشنهادات منچسترسیتی را رد کرده و اجازه نداد هری کین از این تیم جدا شود. حتی برای مدتی هری کین در تمرینات تیمش نیز حاضر نشد اما تلاش تاتنهام برای نگه داشتن او موفقیت‌آمیز بود.

پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از بازی برابر تاتنهام گفت: اکنون می‌توان گفت هری کین نیامده و همه چیز خوب پیش می‌رود، اما در آن زمان من نمی‌دانستم واقعاً چه چیزی در انتظار ماست. ما تلاش کردیم اما تاتنهام کاملاً در مقابل ما قرار داشت و اجازه نداد این اتفاق بیافتد. ما چند بار پیشنهاد دادیم اما هر بار با مخالفت آن‌ها مواجه شدیم.

سرمربی منچستر سیتی افزود: من هرگز از کاری که باشگاه در بازار نقل و انتقالات نمی‌تواند انجام دهد ناامید نشده‌ام. همه مشکلات و مسائل باید داخل باشگاه حل شوند و گاهی پیش می‌آید که اهداف نقل و انتقالاتی شما به دست نمی آیند. بنابراین باید به فکر یک گزینه جدید باشید.

منچسترسیتی در ژانویه جولیان آلوارز، بازیکن جوان آرژانتینی را به خدمت گرفت تا شاید این بازیکن بتواند به زودی در حد و اندازه‌های هری کین ظاهر شده و در ترکیب من سیتی خوش بدرخشد. گواردیولا امید زیادی به این بازیکن جوان دارد و مشتاق است هر چه سریع‌تر از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

سیتیزن ها در طول فصول گذشته با پپ گواردیولا درون زمین مسابقه بسیار موفق بوده‌اند و نتایج حیرت انگیزی را به دست آوردند. البته با نگاهی منصفانه به عملکرد مدیریت این باشگاه در پنجره‌های نقل و انتقالات، می‌توان گفت عدم پیوستن هری کین به این تیم از استثنائات بوده و در بیشتر مواقع، سیتی بازیکن مدنظر گواردیولا را جذب کرده است.

کد خبر 556547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.