وین میزبان بزرگ‌ترین مسیر دوچرخه اتریش

مقامات وین، بزرگ‌ترین پروژه احداث مسیرهای دوچرخه‌سواری را برای وسیع‌ترین منطقه شهر یعنی "دوناوستاد" اعلام کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پروژه جدید، بزرگ‌ترین برنامه توسعه زیرساخت دوچرخه در شهر وین تا به امروز است. فاز اولیه ساخت این مسیر بین سال‌های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۳ و در مجموع به مسافت ۱۸ کیلومتر انجام می‌شود. علاوه بر این، طبق بیانیه شهرداری، احداث خطوط جدید با پروژه‌های توسعه‌ای فضاهای سبز و پیاده‌رو همراه خواهد بود.

دوناوستاد حدود ۲۰۰ هزار سکنه دارد و در یک سمت رود دانوب واقع شده است. با توجه به وسعت رودخانه، اتصال زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری با بقیه شهر یک چالش بزرگ است؛ به همین دلیل بود که در ابتدای ماه فوریه، شهرداری پروژه‌ای را برای احداث بزرگراه دوچرخه‌سواری که دو قسمت شهر را به هم متصل می‌کند، اعلام کرد.

وین میزبان بزرگ‌ترین مسیر دوچرخه اتریش

یکی از موارد اصلی توسعه جدید، خطوط اتوبوسرانی برنامه‌ریزی شده و مسیرهای دوچرخه‌سواری جدید در خیابان Breitenleer است که محل بسیاری از توسعه‌های مسکونی جدید است و مردم این شانس را خواهند داشت که از تحرک پایدار استفاده کنند. علاوه بر این، شهرداری اعلام کرده است که ۴۰ درخت جدید در امتداد این خیابان خواهد کاشت.

به گفته اولی سیما، یکی از اعضای شورای شهر وین در امور تحرکات شهری، مسیرهای دوچرخه‌سواری جدید، فرصتی عالی برای مدیریت محلی در طراحی مجدد خیابان‌ها، میدان‌ها و همچنین کاشت درختان بیشتر است.

وین میزبان بزرگ‌ترین مسیر دوچرخه اتریش

کد خبر 556541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.