رشد قابل توجه فعالیت‌های زنجیره‌ای در کاردانو

یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال با ارجاع به معیارهای رشد شبکه خالص (IntoTheBlock) افزایش قابل توجهی در فعالیت درون زنجیره‌ای برای بلاک‌چین کاردانو گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال خاطرنشان می‌کند که تعداد آدرس‌های جدید ایجاد شده در شبکه کاردانو نزدیک به ۱۶۷ درصد افزایش یافته و از ۱۱۲ هزار آدرس فراتر رفته است.

وی معتقد است که رشد پایدار در این معیار معمولاً قبل از افزایش نوسانات قیمت برای آدا است.

این ممکن است با داده‌های اخیر مساری (Messari) نیز اثبات شود. کاردانو از نظر فعالیت تراکنشی در رتبه اول قرار دارد و از اتریوم پیشی گرفته است. بر اساس حجم تراکنش، کاردانو با ۱۵.۰۶ میلیارد دلار از اتریوم جلوتر است، در حالی که اتریوم حجم ۲۴ ساعته ۶.۷۱ میلیارد دلاری را ثبت کرده است. حجم تراکنش تنظیم شده هنوز هم راه خوبی برای جداسازی مهم‌ترین تراکنش‌ها است. کاردانو با حجم ۲۴ ساعته ۱۴ میلیارد دلاری در مقایسه با پنج میلیارد دلار اتریوم از آن بهتر عمل کرده است. در مقایسه با بیت کوین و اتریوم، کاربران کاردانو کارمزد کمتری نیز پرداخت کردند.

پرایس اکسن ADA

قیمت آدا به ۱.۰۷ دلار کاهش یافته است. عوامل متعددی می‌تواند در میان مدت به افزایش قیمت آدا کمک کند، زیرا این دارایی هنوز مبانی مطلوب توسعه شبکه خود را منعکس نکرده است.

بازگشت خریداران، در یک سناریوی خوش بینانه، ممکن است قیمت کاردانو را در حدود سطح حمایت یک دلاری حفظ کند و تا قبل از یک افزایش بزرگ دیگر ثابت بماند. اگر خریداران دور هم جمع شوند، جهش از سد ۱.۱۸ دلاری ممکن است باعث افزایش شدید قیمت شود. اگر پس از آن صعود آدا به بیش از ۱.۷۹ دلار برسد، ممکن است نشانه شروع یک روند صعودی جدید برای آزمایش مجدد محدوده دو دلار باشد.

کد خبر 556540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.