برنامه‌ریزی اتوبوسرانی اصفهان برای دوران پساکرونا

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی لازم برای در دوران پساکرونا در حال انجام است تا ناوگانی سرپا، فعال و منظم برای سرویس‌دهی بهتر به شهروندان داشته باشیم.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خدمات‌رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی با توجه به فعالیت ۲۴ ساعته بسیار پیچیده است، اما فقط بخش جابه‌جایی مسافر از دید شهروندان و مسئولان قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه تمام پشتیبانی و خدماتی که برای سرپا نگه‌داشتن اتوبوس‌ها انجام می‌شود، به طور ۲۴ ساعته در توقفگاه‌های شرکت انجام می‌شود، ادامه داد: سوخت‌گیری، نظافت، اورهال اتوبوس‌ها در دو توقفگاه شهید مهرابی و شهید طباطبایی توسط کارکنان باتجربه شرکت واحد اتوبوسرانی انجام می‌شود تا اتوبوس برای سرویس‌دهی آماده شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه شرایط کرونایی بیشترین آسیب را به اتوبوسرانی شهر اصفهان وارد کرد، افزود: به طور مثال در زمانی که فعالیت مشاغل در شهر کاهش پیدا کرد، اتوبوسرانی باید خدمات خود را افزایش می‌داد تا تراکم داخل اتوبوس‌ها کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه پیک کرونا و تعطیلی مراکز، تعداد ناوگان و ساعات کار اتوبوسرانی و خدمت‌رسانی به شهروندان را دچار چالش کرد، گفت: در حال حاضر برنامه‌ریزی لازم برای در دوران پساکرونا در حال انجام است تا ناوگانی سرپا، فعال و منظم برای سرویس‌دهی بهتر به شهروندان داشته باشیم.

روحانی با اشاره به بازسازی اتوبوس‌های شهر، گفت: ناوگانی که نیاز به اورهال دارد را در مسیر بازسازی قرار دادیم تا در دوران پساکرونا صددرصد ناوگان فعال شود، همچنین در بودجه سال آینده اعتباری برای خرید اتوبوس‌های جدید توسط مدیریت شهری اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران اتوبوس، به شهروندان توصیه کرد هنگام استفاده از اتوبوس محلول‌های ضدعفونی کننده همراه خود داشته باشند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: شهروندان می‌توانند برای اعلام انتقادات یا پیشنهادات خود با شماره روابط عمومی ۰۹۰۱۸۷۰۷۷۰۰ تماس بگیرند و یا به کانال‌های شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در شبکه‌های اجتماعی به نشانی busofisfahan@ مراجعه کنند.

کد خبر 556538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.